#1 Skrevet Mars 25, 2011 (endret) Hva heter denne delen, og selges denne på møller lenger? Delenummer? Evnt, noen som har liggende 2 stk. til en G60? Edit: Ser den kalles : "Upper Spring Perch/cap" i det store utland. Da blir spørsmålet; er de like på alle Golfer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2011 Fjærskål mener jeg det heter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2011 Fjærskål mener jeg det heter De sitter vel inn mot fjæren? Denne ligger mot fjærbeinslageret, over fjærskålen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2011 Uansett så kan jeg ta en titt på de jeg har i verkstedet i morgen og ta et bilde. Ser like ut som de jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2011 http://www.partsandretards.no/senkeskaler/vw/supersport-senkeskaler_2 Kjøpt de for 250kr med frakt på ebay også senker 15mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2011 http://www.partsandretards.no/senkeskaler/vw/supersport-senkeskaler_2 Kjøpt de for 250kr med frakt på ebay også senker 15mm Takk for tipset, men er ute etter orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2011 rekne med at det er framme du trenger. viss du har justerbart så skal du ikkje bruke den delen, den brukes bare på orginale fjører og senkefjører. den holder bare fjøra på plass. finner to dele nr på den delen 191 412 341 og 357 412 341 møller skal vel ha dette. eg kjøpte der for nokre år sida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2011 Det er til justerbart. Bilen står uten denne delen nå, og da er gummien rundt fjærbeinslagrene helt på spreng. Det skal vel ikke være slik? Ser i denne guiden at de bruker denne delen: http://forum.performancevwmag.com/viewtopic.php?t=40697 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2011 aldri sett denne bli brukt før. samt aldri brukt øvre fjerskål selv ved mont av justerbart så dropp den der du og når jeg leser litt lengre, så ser jeg at gutta i den guiden der har aboslutt nada peiling på hva de driver med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2011 aldri sett denne bli brukt før. samt aldri brukt øvre fjerskål selv ved mont av justerbart så dropp den der du og når jeg leser litt lengre, så ser jeg at gutta i den guiden der har aboslutt nada peiling på hva de driver med Jeg har montert justerbart på golf g60 uten disse fjærskålene med nye fjærbeinslagre, det som har skjedd er att hele fjærbeinslageret blir presset opp i senter og gummien i rundt selve lageret rakner! Bilde kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2011 Her er bildet du sendte meg Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2011 det er noe jeg aldri har opplevd. men det blir jo ikke stort annerledes med de fjærskålene da trykket på lageret uansett blir det samme fjærskålene er for bruk med original-type fjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 26, 2011 De der skal ikke brukes på justerbart nei, kun ved orginale fjærbein det sitter jo en slik skål på det justerbare settet, over denne setter du på fjærbeinslaget så spesial muttra og så entrer du det oppi støtdempertårnet, og setter toppskåla på plass og drar til senterbolten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 30, 2011 De der skal ikke brukes på justerbart nei, kun ved orginale fjærbein det sitter jo en slik skål på det justerbare settet, over denne setter du på fjærbeinslaget så spesial muttra og så entrer du det oppi støtdempertårnet, og setter toppskåla på plass og drar til senterbolten. Kan det være så enkelt att bilen har stått uten toppskålen, att det er grunnen til att gummien har begynt å slippe, disse fjærbeinslagrene er helt nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...