Navn på del i understell, Golf 2.

Anbefalte innlegg

Hva heter denne delen, og selges denne på møller lenger? Delenummer?

P1010026.jpg

Evnt, noen som har liggende 2 stk. til en G60? :)

Edit: Ser den kalles : "Upper Spring Perch/cap" i det store utland.

Da blir spørsmålet; er de like på alle Golfer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjærskål mener jeg det heter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjærskål mener jeg det heter

De sitter vel inn mot fjæren? Denne ligger mot fjærbeinslageret, over fjærskålen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett så kan jeg ta en titt på de jeg har i verkstedet i morgen og ta et bilde. Ser like ut som de jeg har

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rekne med at det er framme du trenger. viss du har justerbart så skal du ikkje bruke den delen, den brukes bare på orginale fjører og senkefjører. den holder bare fjøra på plass.

finner to dele nr på den delen 191 412 341 og 357 412 341

møller skal vel ha dette. eg kjøpte der for nokre år sida

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aldri sett denne bli brukt før. samt aldri brukt øvre fjerskål selv ved mont av justerbart

så dropp den der du :)

og når jeg leser litt lengre, så ser jeg at gutta i den guiden der har aboslutt nada peiling på hva de driver med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aldri sett denne bli brukt før. samt aldri brukt øvre fjerskål selv ved mont av justerbart

så dropp den der du :)

og når jeg leser litt lengre, så ser jeg at gutta i den guiden der har aboslutt nada peiling på hva de driver med :)

Jeg har montert justerbart på golf g60 uten disse fjærskålene med nye fjærbeinslagre, det som har skjedd er att hele fjærbeinslageret blir presset opp i senter og gummien i rundt selve lageret rakner! Bilde kommer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bildet du sendte meg Stian

G60_12456755.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er noe jeg aldri har opplevd. men det blir jo ikke stort annerledes med de fjærskålene

da trykket på lageret uansett blir det samme :)

fjærskålene er for bruk med original-type fjører

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De der skal ikke brukes på justerbart nei, kun ved orginale fjærbein det sitter jo en slik skål på det justerbare settet, over denne setter du på fjærbeinslaget så spesial muttra og så entrer du det oppi støtdempertårnet, og setter toppskåla på plass og drar til senterbolten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De der skal ikke brukes på justerbart nei, kun ved orginale fjærbein det sitter jo en slik skål på det justerbare settet, over denne setter du på fjærbeinslaget så spesial muttra og så entrer du det oppi støtdempertårnet, og setter toppskåla på plass og drar til senterbolten.

Kan det være så enkelt att bilen har stått uten toppskålen, att det er grunnen til att gummien har begynt å slippe, disse fjærbeinslagrene er helt nye?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.