Bergen:Trenger mekansisk bistand (bil fra stavanger lokallag)

Anbefalte innlegg

Hei er det noen her som kan bistå en stakkar med mekaniske problemer på en Touran han får opp low oilpresure bilen har nok olje, så det er enten tett sil , oljepumpa eller føleren.

 

Han var på vei hjem fra Bergen til Stavanger nå og måtte stoppe i bergen grunnet dette.

noen som kan hjelpe eller vet om noen som kan?

Han hadde vært veldig takknemlig vis noen kunne tatt en titt.

 

Ring. Andreas Østhus på tlf 45483861

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han trenger hjelp til å finne Biltema i bergen . og hvor ojetrykksensoren sitter på touran 2,0tdi 2005mod noen som kan bistå litt med det haster litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt han en sms nå, eneste jeg kan bistå med er hvor tema er i Bergen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt han en sms nå, eneste jeg kan bistå med er hvor tema er i Bergen:)

 

Tror muligens han fant det til slutt selv. men takk for du sendte han en melding

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er meg som trenger hjelp her oppe i bergen... så viss det er noen som kan hjelpa meg i dag eller i mårå hadde vore flott.. så eg hadde fått bilen min hjem til stavanger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bilen kjørbar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bilen kjørbar?

 

Han får varsel om low oilpresure så spørst om det er så lurt å kjøre den. den var kjørbar fram til han fikk varsel. vis du har sjangs eller vet om noen som kan hjelpe han så ring han gjerne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjappt søk på google så finner jeg ut at oljepumpe er ett vanlig problem på 2.0TDI, drivaksling til pumpa som ryker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja då er det nok ikke noe så lar seg fikse fort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.