Anbefalte innlegg

Hei.

Bakvogna har begynt og pendle på min Audi 100.

Er slik at bilen svinger bak, så må jeg svinge andre veien for å rette opp så kan den svinge motsatt vei like etter..

Noen tips til hva det kan vær? Skal prøve og få lånt meg bukk iløpet av uka..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke slik at alt av foringer er fullstendig utslitt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, noen er utslitt.. Men det har komt så plutselig.. Dulta litt borti en fortauskant for litt siden, vet ikke om det kan være grunnen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dultet du borti ved en sladd...? Da kan du jo fort vekk ha fått bøyd noe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer..

Har sjekka under, men det ser likt ut på begge sider.. Ingenting løst bortsett fra litt slark i dempertorna

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjah. Vanskelig å si sånn helt uten videre, men siden du skriver at du har sladdet inn i en fortauskant og det var etter denne hendelsen at bilen begynte å oppføre seg rart, så er det jo grunn til å tro at noe har fått seg en smell, blitt skjevere enn homsepatruljen etc.... right? (=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være en av foringene på bakakselinnfestingen som er løs. Sjekk m du kan dytte det ene bakhjulet litt frem og tilbake? Jeg hadde dette på min type 81 og da pendlet bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper at det er camberstaget på enten høyre eller venstre side som er slakke i. Kan fort få slike symtomer da...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde og dytte, men hadde bare en og en side oppjekka så er ikke like lett da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper at det er camberstaget på enten høyre eller venstre side som er slakke i. Kan fort få slike symtomer da...:)

Da får man jo skikkelig bang-lyder i humper og dumper, noe jeg husker godt fra min første typ44 der det høyre camberstaget var rimelig slutkörd : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.