#1 Skrevet Mars 26, 2011 Jeg har kjøpt et sett med felger og dekk. Men felgene finner jeg ingen info om på nettet! Det står AHUZA i senterkoppen. De er 18" 5x100 ET35. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2011 De heter nok det det står. Søk på Akuza istedenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2011 Hvem forhandler Akuza felger da!! Jeg finner de, men ikke prisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2011 Her har du en del Akuza felger, riktignok gamle priser. http://www.centrumdekk.no/falgar/prislista_2004.html Martins.no forhandlet de før tror jeg, du kan jo høre der om de vet noe mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2011 (endret) De ser sånn ut!!! Akuza Drift 455. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...