#1 Skrevet Mars 26, 2011 Hei! Er det noen som vet hvor motor kode merkingen står på en 2,5 tdi v6? Takker for svar på forhånd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2011 I serviceheftet, i klistrelapp i baggasjerommet, på Mekonomens nettsider, og hvis jeg ikke husker feil foran oppå motorblokka til venstre for høyre topplokk (=mellom pumpe og høyre topp) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2011 Hos mekonomen sine sider står det AKE/BAU til min bil hehe har uheldigvis AKE .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2011 okei takk for svar,spør fordi jeg har en motor jeg skal selge i deler så er greit å vite koden med tanke på diesel pumpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2011 okei takk for svar,spør fordi jeg har en motor jeg skal selge i deler så er greit å vite koden med tanke på diesel pumpa Da må du også lese av nummeret på pumpa slik at kjøper får eksakt lik, ellers risikerer han at den ikke starte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...