#1 Skrevet Mars 27, 2011 (endret) Kom over en hel del nye tysk registrerte Audi på torget i Levanger Nord-Trønderlag. Morro og se disse nye modellene live. Tok noen bilder. Kvaliteten på disse er ikke all verden. Men tar sjansen på og poste disse likevel. Er det noen andre som har sett disse gutta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2011 På nest siste bilde har man mest sansynlig neste S6! Gleder meg til den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2011 dæven, ja no når du sier det så ser jeg forskjellen i fangerne- kult. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2011 Sikker på at det ikke er s- line da? Re: dette må være to forskjellige modeller - de har helt forskjellige lykter. Tenker da på bilde 4 og 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2011 Hmm, så ikke dem i går kveld jeg når jeg var ut å kjørte? Forresten var det du som var ute på havneområdet å lekte deg utpå kveden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2011 Nei Jan var ikke på Havna og lekte meg. Kjører Grønn A6 94mod 2.5 tdi forhjulstrekk. Ikke så my leking med den;) Bilde av mulig S4 bakfra. Var vel ikke noe merke på bakluka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2011 Siste der er nye a6 s-line, tipper nå jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2011 A6'en tipper jeg er en 3.0T mht eksos... Bare jeg som ser at dette er en A8? Eller evt kanskje nye S8... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2011 Helt riktig Bjørn dette er en A8:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2011 Disse så jeg i Brumunddal i forrige uke tror jeg mye rå bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 27, 2011 Helt riktig Bjørn dette er en A8:tilber: Hentet bilen min etter oljeskift da jeg var så heldig å få komme inn på et "venterom" på Møller der en slik sto å ventet på sin nye eier. Bilen hadde komplett utstyrsliste og 4.2TDi.. Jeg var enkelt og greit målløs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 27, 2011 Jeg har lest på andre audiforum at de mener det er nye s6 mtp 4 potter bak og styling forran. Er jo bare S bilene som har 4 enderør. Har også lest at det er mulig neste generasjon rs6 kommer så tidlig som 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 27, 2011 Ja det er godt mulig det. Men jeg vet at nye A6 kommer med 3.0T V6 som motoralternativ (samme som i B8 S4), mulig denne har fire potter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 27, 2011 Ja det er godt mulig det. Men jeg vet at nye A6 kommer med 3.0T V6 som motoralternativ (samme som i B8 S4), mulig denne har fire potter... Denne har vel kommet allerede med 300 hk og jeg mener jeg har sett flere brosyrebilder bakfra og mener det kun er 2 potter, en på hver side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 27, 2011 Denne har vel kommet allerede med 300 hk og jeg mener jeg har sett flere brosyrebilder bakfra og mener det kun er 2 potter, en på hver side. Stemmer det du sier... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 27, 2011 http://www.dinside.no/865767/helt-ny-audi-s6-avslort Er nok den ny S6. Ser man godt på bilde i post nr 6 så ser man at det er to eksos potter på hver side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 27, 2011 Stemmer det du sier... Det er "gamle" A6, så sånnsett er vi like langt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 27, 2011 Kjørte bak to stk A5, to stk A6 og to stk A8'er i Lillehammer sentrum forje uke, tysk regga EDIT: Ser ut til å være samme bilder som trådstarter tok bilde av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 27, 2011 Det er "gamle" A6, så sånnsett er vi like langt:p Her er den nye fra Audi-brosjyra og siden 2,0TFSI ikke har kommet ennå, så må det være 3,0TFSI (som egentlig ikke burde T i det hele tatt pga kompressoren ) som bildet er tatt av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 27, 2011 http://www.dinside.no/865767/helt-ny-audi-s6-avslort Er nok den ny S6. Ser man godt på bilde i post nr 6 så ser man at det er to eksos potter på hver side er kun 2 potter på a6 3,0tfsi men fronten er lik på S-line som S6 og led-lampene er tilvalg for A6 uansett er ikke dette man regner med å se når man er ute en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 28, 2011 (endret) er kun 2 potter på a6 3,0tfsi men fronten er lik på S-line som S6 og led-lampene er tilvalg for A6 uansett er ikke dette man regner med å se når man er ute en tur Vet det Men den som det er tatt bilde av her har fire eksospotter, så er ganske sannsynlig at det er den nye S6en. Nei, er ikke akkurat noe man møter hver dag, så hadde vært aritg å møtt på dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 28, 2011 Noen som tør å spekulere på hvilken motor s6'n kommer med da? twinturbo-åtter nevnes i dinside artikkelen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 29, 2011 Da legger jeg ut resten av bildene jeg tok denne kvelden på Levanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 29, 2011 Såvidt jeg vet, har det kommet fram på rs6.com at nye s6 skal ha V8 turbo og rundt 420 hk! 3,0 tdi i A6 skal visstnok også få en versjon med 313 hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 29, 2011 Vet det Men den som det er tatt bilde av her har fire eksospotter, så er ganske sannsynlig at det er den nye S6en. Nei, er ikke akkurat noe man møter hver dag, så hadde vært aritg å møtt på dem hehe så at jeg glemte å legge til den siste linja av det jeg hadde tenkt og skrive ; og den er nok en S6 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...