Anbefalte innlegg

Hadde ein liten tur ut i ein relativt stor søleputt/innsjø her for ein tid tilbake, og fikk ein liten dose vatn inn i systemet og dermed inn i innsug og motor. Førte til at bilen fekk noke voldsomme rykk og napp, haug me svartr/kvit røyk og so gjekk den dårleg.

 

I ettertid tømte eg ut vatten, og starta, bilen høyrest ut som den går på 4 av 5 og eksos består av type svart og uforbrendt. Den kakla meir og går litt hardt.

 

Ikkje vatten i oljen eller vice versa, tok komp test og den låg litt lavt (rundt 9 bar men gjavnt på alle) men vist ringane hadde blitt blåst hadde vel det ikkje vert noke spes komp her?

 

Det eg lure på er følgande: Er det mulig at dieselpumpa har hoppa eit hakk da motoren fekk litt host og hark? veit vatten er døden for fleste td motorer men virker liksom ikkje som om toppen har fått noke skade, og ikkje stempler heller, kjøyrt bilen mykje etterpå, og da eg får ladetrykk og motor er varm går den på alle igjenn?

 

Inn me innspel takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I ettertid tømte eg ut vatten,

 

Fra hvor tømte du ut vann?

 

9 bar høres veldig lavt ut.

Mulig du har fått bøyde råder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tømte ut fra intercooler, ikkje masse, men nok til at den kutta da eg ga på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra hvor tømte du ut vann?

 

9 bar høres veldig lavt ut.

Mulig du har fått bøyde råder?

 

men litt rart at kompen va so javnt lav likso? ekje d 11 bar som e slitasjegrense el noke sånt? (trur d var 9 bar eg rekna meg fram t, men litt usikker da dette er ei stund sia)

 

med havari (bøygd råde) ville vel gjenne det våre stor forskjell i komp fra sylinder til sylinder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en slik motor som har vært forsøkt startet med startgass, der var alle råder omtrent likt bøyd og var omlag 2-3 mm for korte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde ha en komp på rundt 30bar på kald motor. Så denne har nok bøyde råder er jeg redd.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noke slikt eg hadde frykta, jaja.. da blir d ovarhaling gitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å forsøke å måle vendehøyde på stempel gjennom glødeplugghull eller dysehull, dersom du har tilsvarende motor å sammenligne med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dårli me motorer og samaligne med, men veit motoren fekk ein solid dose vatten så eg kjem nok til å plukke den sund uansett tenkje eg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.