Anbefalte innlegg

Noen som vet har noen formening om det vil passe med 9,5x20" et38 på en Audi A4 B7?

Har allerede bestilt felgene så krysser fingrene. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir MEGET trangt.

 

Ivertfall i kombinasjon med senk.

 

 

Tror faktisk ikke det går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og med trangt mener du til fjærbein? Ser folk kjører med 9,5 x 19 her så da er det eventuelt innpresset som må endres litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke si noe sikkert, men det burde gå.. Som du sier så går 9,5x19" helt fint, har hatt det selv og det er null problem :) Jeg hadde ET35 rundt om, men ET40 forran og ET35 bak er optimalt :)

 

Det eneste som blir forskjell er at du får mindre dekkside, og da har du mindre å gå på fra felg til skjemkant.. Skal du senke mye så kan det fort gå litt galt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe ekstrem senking, er 30mm S-line med senkeskåler.

Største problemet kan bli at den er jo fortsatt ganske myk og da kan det bli et fint smell mellom felg - skjermkant ved dumper i veien (som det forøvrig ikke finnes på Norges gode veistandard). Mulig det kan justeres litt på camber og valse litt på forskjermene. Men hvis det kan gå akkurat som du sier så må det jo prøves : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjansene for at dette vil subbe med "myke" dempere er der ja!

 

Med stivere og lavere oppsett tror jeg det går helt fint :)

 

Blir perfekt flush om du senker 60-70mm ivertfall : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet har noen formening om det vil passe med 9,5x20" et38 på en Audi A4 B7?

Har allerede bestilt felgene så krysser fingrene. : smil :

 

Med litt skikkelig senk (justerbart) og innbrett av skjermflensen/kanten foran (er du heldig slipper du mer valsing). 225 eller 235/30 20 dekk, ville nok valgt 225, men prøv å finne et dekkmerke som ikke er så smalt (unngå Nankang og BF Goodrich).

 

30mm senk kan nok se litt rart ut, glippa i skjermen blir veldig tydelig med så bred felg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg eier nå Pål sine Tomason. det er 9x20 ET 40. jeg har 18 mm spasere bak og det er perfekt. jeg har 225/30/20. prøvde også 225/35/20 men det subbet for mye. det var ikke synlig høydeforskjell på disse to dekktypene ,men 35 profilen fylte felgene bedre ut ,men som sagt så subbet det for mye så måtte ha mere strekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut på andre som om det kan gå da, men jeg er litt skeptisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.