#1 Skrevet Mars 28, 2011 Hei.. Her er en tråd som viser problemet, dog skjønner jeg ikke mye tysk. Noen med erfaringer? http://www.iroc-forum.de/printthread.php?tid=1119 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2011 Husker jeg ikke feil var det noen tråder rundt dette når Roccoene kom på markedet igjen, der man måtte kjøpe justerbare lenkearmer for å få skrudd i bunn. Enkelte opplever ikke problemer med dette (trolig fordi de ikke skrur nok ned), andre får det problemet du skisserer. Edit: Diskusjonen i tråden konkluderer med det samme etter å ha vært innom litt ymse andre ting. Det nevnes også at du må justere settet lavere enn det er Tüv-godkjent til, for å fremprovosere problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2011 H&R 29 000-1 / -2 eller det andre du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2011 Mener det heter 5000-1 eller noe det jeg har jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2011 Hva med et nytt feste til lenkearmen? Kappe til en platebit (type solid), så borre et hull til i festet til lenkearmen på fjærbeinet og skru platebiten fast der. Så skru lenkearmen fast i denne biten. Litt klønete forklart, men vil da flytte lenkearmen lenger ut fra fjærbeinet. Rett og slett forlenge lenkearmfestet på fjærbeinet. Om det er praktisk mulig vet jeg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2011 Det må da være greiere å kjøpe justerbare lenkearme på ebay? http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=149342 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2011 Jeg har disse på min Bare pass på å skru de nok inn LOL Har ikke noe bilde når gewinde er helt skrudd ned. Har noen subbe/bankelyder når jeg svinger til venstre med gewinde i bunnen. Klarer ikke å se noen merker på bilen, så jeg er usikker på om det er stabstag/lenkearm eller om det er drivaksel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2011 Lengden på staget er ikke problemet, det er jo det att det blir i veien for justeringsmutteren. Vil dette ordne seg med dette staget, Frode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2011 Vek, boltene alle 1 mm mindre. Tror det er noe mindre diameter. Får i hvertfall skrudd min ned til det er igjen en runde eller 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2011 Ser jo godt på bildet til Frode (siste) at det er god klaring til skivene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 29, 2011 Da får jeg prøve disse. Hadde noen noe link til hvor de selges? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 29, 2011 http://stores.ebay.com/Powergrid-Inc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 31, 2011 Vidar Berge snakket om man kunne snu lenkestagene, men skjønner ikke helt hvordan dette kan gjøres. Fant heller ikke til scirocco i den linken her, men er vel samme på golf V? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 31, 2011 disse jeg har http://cgi.ebay.com/ebaymotors/06-11-Volkswagon-GTI-Mk5-Mk6-Adj-Ft-Sway-Bar-Links-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1c190114bbQQitemZ120678585531QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 1, 2011 Ser jo att flere har slitt og har gjort noe med stagene. Han her har skrevet han har kjøpt ARB DROPLINKS.. Er det noe av det samme som over her? Ingen i norge som selger dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 2, 2011 Man ser jo svaret på det siste bilde i siste posten min.. Lest tråden til vedkommende MANGE ganger for å finne ut hva han har gjort annerledes er borret hull lengere ned slik att det ikke blir noe konflikt med justeringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...