#1 Skrevet Mars 28, 2011 Hei. som jeg har nevnt i tittelen, så har jeg problemer med å få inn radio. Greia er at den cd spilleren jeg har i bilen er så og si ny, mener å huske at forige spiller og var dårlig på å ta inn radio. Kan det være antenna som er problemet her? eller er det noe annet problem som gjør at den er sånn? håper noen inne her på forumet som kanskje har noe tips å komme med? mvh vegard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2011 Ingen som har vært borti sammen problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2011 Om du har aktiv antenne (med forsterker) er du avhengig av at den får 12v. Dersom dette har ramlet bort ved skifte av radio/spiller blir det i alle fall helt håpløst mottak Sent from my iPhone using Tapatalk Frode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2011 Er koblet til den orginale antenna på bilen. så derfor jeg er usikker på hvor feilen ligger.. sjekket kobling bak cd-spilleren også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...