#1 Skrevet Mars 28, 2011 Som sagt, Lurer på hvilken farge DU ville valgt/anbefalt å lakkere interiørlistene i en slik bil Midtkonsollen er jo i sølv på alle disse.. (lånt foto) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2011 svart pianolakk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2011 i følge lakkverkstedet var det mest inn om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2011 ingen andre forslag? Måtte evt tatt dekselet rundt navi også for å få fritt spillerom for farge, så alt blir likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2011 Tror grått kunne blitt bra.. Kjedelig men.. Evt svart (som nevnt over) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2011 Hmm.. Kanskje carbon film som har vært nevnt tidligere i andre tråder her? Det kunne jo blitt ganske så rått og gir jo et strøkent resultat dersom det blir gjort ordentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2011 Carbon vil kanskje bli noe overkill for meg, men godt forslag.. Da jeg tror noe med struktur vil være lurt i forhold til slitasje, småriper syns jo lett på sort pianolakk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2011 Kjør på med carbon film som Bjørn-tore sir. Tror og det hadde blitt ganske stilig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2011 Det står lånt bilde, men har du samme skinnfarge? I såfall kan du ta deg en tur innom prosjekt tråden min. Jeg har Cocnaq farge og har hatt pianolakk lister og nå er de lagt med carbonfilm:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2011 Ville gått for en matt grå farge jeg. Svart piano lag er pent, men desverre så vises riper å slikt alt for godt på en slik farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 31, 2011 99,5% aluminium på box 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 31, 2011 Ville uansett gått for selvklebende folie jeg, så har du i allefall muligheten til å gå tilbake til originalen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 31, 2011 Da er jo plastidip tingen, sort matt ville vært mitt valg. Og om du ikke ble fornøyd så er det bare å rive det av igjen etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 31, 2011 Jeg handlet komplett sett med interiørlister til min A8 på ebay. lakkere de piano sort (synes det går best med beige skinn) så tar jeg vare på de orginale. kan jeg evt sette de tilbake... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 31, 2011 Da er jo plastidip tingen, sort matt ville vært mitt valg. Og om du ikke ble fornøyd så er det bare å rive det av igjen etterpå.. Hvordan fungerer dette? Noen som har tips på norske gjør det selv tråd på dette fant noe selv http://www.oag.no/images/file/Produkthiddenblad/NOR/Produkthiddenblad_PlastiDip_norsk.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...