Spylerdyse frontlykt b7 dele nr?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært så dumm at jeg har bestillt feil fra e-bay: bh :

jeg leter å leter, men finner ikke spylerdyse til B7. BARE til b6 å annet:confused:

Noen som kan være bedhjelpelig med å finne til meg? eller noen som klarer å finne dele nr. på

den?

De er jo så grusom dyr på møller!!: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det til s-line eller non-line?? Hvis det er non-line har jeg liggende-- ser nå at du har s- line. Men delenr står jo på den gamle din da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vell s-line jeg har nå ja. Det som er greia er at den tidligere eieren har byttet fra non s-line til s-line, å de lyktespylerene som er der, er festene på de knekt. å jeg finner ikke noe dele nr. på de.

men som jeg forstår deg nå da, er det foskjell på non s-line å s-line når det gjelder lyktespylerne å da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er forskjell, jeg har også bygget om bilen fra non til s-line men gadd ikke betale 2200kr pr. spyler så jeg koblet fra hele systemet..... har egentlig ikke hatt noe problem uten. men da jeg bygget om så kostet det så mye at 4400kr i tillegg for lyktespylere dreit jeg i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjønner. er vell akkurat det han som eide min å tenkte da. har kjørt med de utkoblet siden jeg kjøpte den nå. Men så skal bilen inn på eu-kontroll, å da regner jeg med de sier noe på det:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.