Anbefalte innlegg

Trenger veldig gjerne noen tips til min 97´golf 1.6 (101hk) da den ikke går som den skal. Har tatt en diagnose på bilen og får opp feil på kamaksel posisjonsgiver, noe som gjør at turtallsperre slår inn på 5000 omdr. Slettet så feilen og bilen gikk som en kule, helt til man stoppet og startet den igjen. Lest litt rundt og forstått det som at denne sitter i selve fordeleren (som er byttet ifjor!) ? Men hovedproblemet nå er at bilen går på 3 sylindre opp til 3000 omdr og vil ikke gå på tomgang etter at jeg slettet feilen sist! Kan dette ha noen sammenheng med hverandre? Tok også nemlig en aktiv komponent test av komponenter til motorstyring, som bensinpumperele, aktivt kullfilter og et spjeld i innsuget, men fikk tilslutt opp en feilmelding på sistnevnte.. Lurer derfor litt på om dette også kan ha forursaket at bilen går dårlig ?

Alle tips med stor takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken motorkode er det snakk om? Kanskje jeg kan ha noen deler fra en A4 1.6 som du kan ha nytte av?

Send meg en PM om interessant.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Frode.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.