#1 Skrevet Mars 28, 2011 Hva er det stiveste jeg kan klare å få tak i til en A4 b5 1,8tq avant? Har FK Silverline X nå, og det er aaaaltfor mykt, iallefall fremme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2011 Hvorfor bestiller du ikke heller da bare bump stops av Sandberg? Det vil gjøre den stivere. Jeg kjører på med det hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2011 Du får jo racingfjærer til settet ditt, men da ryker Tuv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2011 Hvorfor bestiller du ikke heller da bare bump stops av Sandberg? Det vil gjøre den stivere. Jeg kjører på med det hvertfall Det kan jo fullt være en mulighet... Skjønner hva dem gjør, men hvordan gjør dem det... og hvordan ser dem ut på desse bilene? Noen som har bilder eller lignende? Du får jo racingfjærer til settet ditt, men da ryker Tuv. TUV bryr jeg meg egentlig lite om... Må uansett skru under der får å få den igjennom EU så da kan jeg likegreit bare bytte fjører, er ikke så mye mer arbeid. Hva ligger prisen på for alle fire fjørene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2011 Skjønner hva dem gjør, men hvordan gjør dem det... og hvordan ser dem ut på desse bilene? Noen som har bilder eller lignende? Dette lurer jeg også på, da mitt sett er også aaaalt for mykt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2011 Bumpstops er vel slike gummiklosser man legger mellom fjærene? Isåfall gjør de vel bare bilen til en hoppetusse, ihvertfall når jeg prøvde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2011 Er høyere NM i racingfjærene. Og der kan få nesten hva du vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2011 Lufter denne tråden igjen... Noen som vet hvor man kan skaffe racingfjører til settet mitt? Har sendt Sandbergen en PM, men kjekt å vite hvor evnt. jeg kan skaffe hvis han ikke skaffer det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2011 Sendte mail til parts and retards for å forhøre meg om de hadde noe stivt justerbart til audi a4 b5 tsq da fikk jeg tilbake at Spax RSX justerbart ville være stivt nok til banekjøring!.Så jeg lukter på tanken om å bestille det i litt nær fremtid koster 9590. Så det kunne jo være en tanke om du fortsatt var ute etter noe stivt understell!. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...