#1 Skrevet Mars 29, 2011 Hei, Monterte i går xenon i sprederene på a6'n min, bilen er en 05 A6 4f, med MMI High. med en gang jeg skrur på spredera, så blir radiosignalet borte, fler som har problemer med dette? eventuelt hva kan je gjøre? Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2011 noe som sier meg at dette er et dårlig xenonkit med dårlig eller fraværende støydempning slik at den støyer ned radioen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2011 ja kanskje det er det? får igjen signalene med en gang jeg skrur dem av hehe, noe det går ann å gjøre med det? eller må je bare bytte sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2011 Pass på at ballasten ikke ligger rett mot jord eller gods/stål på bilen. Strips dem fast i et eller annet som ikke leder strøm/støy. Hvis ikke det hjelper bør du kjøpe et dyrere sett eller kanskje LED pærer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2011 Den sitter fast kun i plast, får man led pærer som ser helt ut som xenon da? 8000K? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2011 Har selv led pærer på min a4 b5, men vil ikke anbefale det visst du er ute etter lys, da dem ikke lyser 3meter framfor bilen en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2011 ja, i allefall i 6000K, ganske sikker på det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2011 Noen som har peiling på hvor man kjøper det da? eventuelt xenon sett som ikke forstyrrer radion, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2011 så vidt jeg vet har VVME sett som ikke støyer så mye, har selv disse på min bil og det går bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...