#1 Skrevet Mars 29, 2011 Nytt speedometer er endelig på plass og no får eg skifta mellom funksjonane på køyrecomputeren. Men gjennomsnittsforbruket viser 0, gjennomsnittsfarta viser 1, antall liter bensin brukt viser 0. Det som virker er antall km eg har igjen på tanken, klokka og turbotrykksmåleren. Nokon som har eit koblingskjema eller veit kor computeren henter signalene fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2011 Ingen? Computeren henter signal fra hjernen slik som eg har forstått, men hvor får hjernen informasjonen ifra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2011 Ingen som har nokon idear dei vil slenge ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2011 Eg har løsning på vei! heim i helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2011 Opplys meg gjerne om den løysinga:p Jupp, kjem til sunnfjord igjen til helga. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2011 Eg har fått TIDENES Slegge! God rennafart ordna ditta! Neida, får koblingsskjema snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...