Instrumentlys på Polo 6N?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det sitter pærer bak displayene til km og klokka eller om dette er et opplyst LCD(hvis dere skjønner hva jeg mener) på Polo 6N?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på Golf Mk3, så sitter der værtfall dioder bak led platene.. har ikke turt å modde disse enda selv om jeg har pærer liggende som jeg kan bruke... redd for å ødelegge ting inni der :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp det er jeg også...har fått en ide om farge skifte i dashen....men de displayene er liksom hodebryet mitt..........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bytta bare dem som er i toppe på speedoen.. enklest det, så jeg kommer for å gå for en grønn og blå "theme" når det gjelder interiør lyset... vurderer blå dioder i dørhåndtaket også.

Lyset i cdspilleren er grønt og blått også så det passer liksom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er AKKURAT slik jeg har tenkt til også...men hadde vært fett med blått i displaya også. Har du bare mont blå pærer inn hele veien? Pga jeg lurer på om jeg skal pusse av det grønne bakpå den gjennomsiktige plasten som funker som "fiberoptisk" transportør av lyset bl a ved varneapp inst. Pusse med 2000 papir for å få det skikkelig blått.

Tror jeg dropper det i dørklinkene pga "alle" gjør jo det nå............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg har skifta ut på min er de 2 diodene oppe på speedo huset som lyser ned på skivene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.