Hva er forskjell på en A6 front og en A6 V8 front 00 mod?

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp, bestille deler i morgen så er litt knapp med tiden ....

Noen som kan pin-pointe forskjell på 00 mod vanlig A6 fanger og A6 V8 fanger framme?

Ser og at de nedre dørlister er forskjellige, forskjell?

Frontlykter har forskjellige delenr, noen som vet forskjell her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener og ha lest her at panser, skjermer, fanger og lykter er forskjellige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fronten på biler med v8 er 10cm lenger en vanlig A6,skal du bygge om må du bytte rammevangetupper,innerskjermer,frontboks,lamper.panser osv.

Dørlistene passer om hverandre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ser det er endel som må byttes. men er det bare lengden som er forskjellig? samme bredde? Ser nå på div bilder at fanger til 4,2 er bredere og svinger ut og møter skjermene åp en annen måte.

Ser at skjermene også er forskjellige. hvor ligger evt forskjell på dem? Bredere hjulbue ser jeg..

Hadde tenkt og bygge om ja, men ble litt i tvil.? synd jeg ikke har kikket nærmere på det tidligere.

Sittet noen timer på etka nå i kveld. Og ser noe snålt med denne 4,2 modellen.

A6 4,2 har samme fanger fra 98-05 mens da vanlig A6 har den første fra 98-01 og faceliften fra 01/02-05. Så 4,2 har beholdt fanger hele veien på dette karosseriet. Men den har fått facelift panser og skjermer samt lys.

Ser og at 4,2 modellen har "egne" hovedlys, andre panser hengsler, lås og 10cm lengre åpne wire...

Blir nok en kostbar affære og bygge om til en 4,2 front ser jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser på alternativet og hente en A6 4,2 fra tyskland som delebil. Ta det jeg trenger av front deler og selge resten for en rimelig penge. Nesten så jeg skulle undersøkt om det var noen som var intr i resten av bilen før jeg handlet.

Hadde det vært mulig og fått rundt 20 000,- for en 00 A6 4,2 Avant Q med el.sport skinn med manglende front deler tror dere? (fanger, panser, skjermer, og lys).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.