felgvalg a4 tq 98 har skaffet!=)

Anbefalte innlegg

Skal ha nye felger på audien (A4 TQ stv 98 mod UTEN senk)(ikke ennå iallefall), siden jeg ikke har sommerdekk på bilen så må jeg ut å handle, jeg har funnet 2 som jeg er mulig kjøper av:

 

NR1

hva tror folket om jeg setter på 4 stk 19" RS6 felger, 8" bredde. 2 stk har innpress 45 og 2 har innpress 30. siden jeg har fått tilbud om å kjøpe 4 RS6 felger fra en her på forumet.: klø :: klø :

 

NR2

hva evt med disse da? hadde det vært lekkert?

RS4 2 felger: 225.40.18 merke nankang

et 35?

passer vell det? : klø :: klø :

 

så hvem burde jeg gå for?

jeg må vell ha de inn i vognkortet etterhvert også, så hva synes for blir finest? og enklet å få godkjent, bilen det gjelder er den bilen på avataren min:

 

håper noen har synspunkter som kan hjelpe meg med valget!. takk=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

valget falt på RS4 2 felger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info får du mest sannsynlig ikke godkjent de da innpress er lavere enn 7,5 enn org. innpresset som står i vognkortet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info får du mest sannsynlig ikke godkjent de da innpress er lavere enn 7,5 enn org. innpresset som står i vognkortet.

 

bare å satse på å ikke bli stoppa da!=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info får du mest sannsynlig ikke godkjent de da innpress er lavere enn 7,5 enn org. innpresset som står i vognkortet.

 

ET35 får du iallefall godkjent på bredder opp til 8,5" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så jeg med et 32 å 8"felg kan bli sendt til kontroll? :P er jo godt innafor skjermen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET35 får du iallefall godkjent på bredder opp til 8,5" :)

 

godt å høre!=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min bil (lik din) er godkjent i vognkortet med 235/40-18, så det er nok ikke umulig å få godkjent. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min bil (lik din) er godkjent i vognkortet med 235/40-18, så det er nok ikke umulig å få godkjent. :)

 

 

Kjekt å høre!=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.