#1 Skrevet Mars 30, 2011 (endret) Skifta nylig til nye xenon pærer i nærlysene i S3'en, men nå sliter den med å tenne dem:( Noen ganger er det bare den ene lampa som tenner og noen ganger tenner ingen av dem, mens andre ganger så tenner de uten problem... (Det er original xenon på bilen, men de nye pærene kommer fra HK eller noe, 6000K). Må skru lysene av og på noen ganger så kommer de til slutt. Har xenon-kit (6000K) i grøftelysene, men disse tenner uten problem... Er det de nye pærene som er problemet eller kan batteriet mitt være for dårlig? Det skal sies at jeg kjører en del korte turer (bor 2min fra jobben feks). Og rett etter at jeg skifta pærene, etter litt testing så tømte jeg batteriet for strøm. Men bilen har ingen problemer med å starte til vanlig eller noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2011 Vil tro det er pærene som er kjipe. Hadde samme problemet etter jeg kjøpe kinapærer. Synes lyseffekten av de er dårlig også, men det kan ha noe med å gjøre at lyktene mine er like matte som felgene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2011 Æsj... joda jeg har sett bedre lys, men de lyste nå bedre enn de gamle pærene som sikkert har vært der siden bilen var ny, hehe:) Mulig jeg må kjøpe skikkelige pærer da... Det er vel svindyrt!? Og hvor i så fall? EDIT: Er forresten disse pærene jeg har kjøpt: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=201477 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2011 dårlige pærer vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2011 sender deg link ikveld til billige kvalitetspærer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2011 Pærene er dårlige, har det samme problemet med Passaten min.. Jeg skal ha Philips pærer nå, de finnes i Blue Vision Xenon så du får ett hvitere lys enn de originale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2011 sender deg link ikveld til billige kvalitetspærer! gief meh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2011 sender deg link ikveld til billige kvalitetspærer! Nice:) gief meh Vi kan jo bestille sammen da hvis du også skal ha? Vurderer Phillips pærer jeg også, men føler det vil koste meg en fot og en arm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 30, 2011 Ja, de møller har koster vel 2000kr eller noe Men ja, får se hvilke priser søren har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2011 På ebay koster et par orginal pærer 600,- Jeg skal også handle et sett sånn at jeg har i backup, så hvis det blir fellesbestilling av kvalitetspærer henger jeg meg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...