#1 Skrevet Mars 30, 2011 Jeg driver å styrer med en golf 3 96 mod med 1,6 bensinmotor, den på 100 hester som har innsuget foran. Problemet er at den kutter, mister motorkraft på 4' rpm. Man må kjøre den hardt for å få noe krefter ut av den. Ting jeg har bytta: -LMM -Lamda -Plugger og ledninger -Rotor og fordeler -Bensinfilter -Finner ingen vacuumlekasje heller. -Katalysator har jeg slått ut innhold av. -Luftfilter Forslag til hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2011 Har du lest av feilkoder? Er første gen. OBD2 på disse, så du får ut greit med informasjon, samt muligheten til å ta systemsjekk. Ta en kontroll av registerets grunninnstilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2011 Har ikke sjekket det da jeg ikke har utstyr til å lese av. Trodde ikke man fikk så mye info ut av en mk3. Har heller ikke sjekket register enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2012 Gammel tråd, men: Fant du ut av det? Coilen er en vanlig feil på disse. mvh Martin Ulsaker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...