#1 Skrevet Mars 30, 2011 (endret) har noen DOTZ felger som jeg har til overs, jeg hadde de på omegaen min før 215/55-15 innpress og ET er jeg usikker på.. bilder tenkte meg 2500 for det da jeg ikke trenger dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2011 oppsann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2011 selges billig.=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2011 selges billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2011 har sett en grå audi med sånne felger, så egentlig ganske bra ut noen som vil ha?=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2011 ingen vil? funker sikkert som vinterfelger også=) bare å bytte dekk=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2012 opp=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2012 opp med felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2012 opp med felgene har de fortsatt, kan fraktes opp til trondheim etter på påske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2012 solgt=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...