Problem med senterkopp til felg

Anbefalte innlegg

Okei, jeg var litt, eller jeg var veldig ivrig når jeg fikk sommerfelgene tidligere i vinter, så jeg slang på "TSW" klistremerket på senteret med en gang på faktisk ALLE felgene for å se hvordan det ble eller for å ha det klart. Noe i den duren, men, nå er det en gang sånn at jeg heller vil ha VW logoen der, har funnet klistremerkene jeg trenger, men nå får jeg jo ikke av det råtne tsw merket igjen. Noen tips til hvordan jeg kan få løsnet det? Det er en kant som går rundt hele merket også så det går ikke ann å skjære fra siden av. Har prøvd å dytte det ut fra ett hull bak, men det sitter bom fast. Det var dobbeltsidigteip utover hele merket, som er 70mm i diameter. Hjælp ;(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruk en varmepistol så skal du se på magi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruk en varmepistol så skal du se på magi :)

 

Tenkte tanken, men selve senterkoppen er jo også i plast :E

Men får nesten gi det ett forsøk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke standard senterkopp da? Kan umulig koste mange kronene for noen nye? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke standard senterkopp da? Kan umulig koste mange kronene for noen nye? :)

 

Søkte litt på ebay, lå vel på en 500kr fra usa + moms og frakt.. :S

Men jeg får teste ut varmepistolen! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv hårføner før du prøver varmepistol :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.