#1 Skrevet Mars 30, 2011 Har hatt problemer med at bilen fusker ved litt "hard" kjøring (forbikjøringer osv). Virker som den bare går på noen av pluggene. Etter at jeg skiftet batteri så har den gått helt fint i ca 2,5 uke, men i dag startet det igjen. Samme symptomene fusker mye ved litt hard kjøring ( skal ikke så mye til), men ved normal kjøring går den helt fint. Jeg har skiftet plugger, olje og filter, bensinfilter osv men virker som det er noe med strømtrekket på den. Noen som har hatt samme problem? Er det eventuelt noen som vet hvor mye lading den skal gi om jeg måler når den går? Kan nesten virke som den ikke gir nok lading og at den tømmer batteriet når jeg drar på litt??? Takker for alle innspill Kristoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2011 Alt over 14,4v på batteriet er OK, særlig under er ikke bra. Virker som du kan ha veldig lav spenning mtp. hvor fort batteriet ditt har kveldet - sett at det er ladinga som er dårlig, that is. Kan du ikke bare kjøpe et multimeter og få målt spenninga? Du har ihvertfall typiske symptomer på dårlig lading, og siden den ble bedre med nytt batteri, ville jeg begynt i den enden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2011 målte på batteriet når den gikk og da ladet den med 14,2 så tror jeg må kjøre den skikkelig varm og så teste. Når jeg slo på aircon så gikk ladingen ned til 13,8 så det kan være noe der, men den trekker vel en del ekstra?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...