Anbefalte innlegg

Hei!

Har for en stund siden byttet setene i min golf 3. Jeg hadde tidligere sideairbags i fremsetene og det har jeg ikke nå mer. Dette fører til at airbaglampa lyser. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette? Ser det er nevnt flere steder på forumet at man kan montere motstander, men hvor mange ohm skal de være på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her som vet noe om dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tro at du også kan programmere inn airbaghjerna, til at du ikke har airbager i setene. Jeg ble i alle fall fortalt dette når det var snakk om å bytte hjerne på min bil. At jeg måtte programmere om hjerna til de airbagene som faktisk var der :)

Men vil tro at du skal kunne lure hjerna til å tro at airbagen "er der" med en motstand. Du kan ikke ohme de airbagen i gamlesetene for å finne motstanden da ?

Erlend

Erlend

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss du har kontakt for airbagen i det nye setet ditt så tipper jeg at det ligger motstand i stolene. gå inn å få slettet feilkoden på airbaggen så ser du om den forsvinner for godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke ohme de airbagen i gamlesetene for å finne motstanden da ?

For all del ikke tenkt på å gjøre dette!

Et multimeter sender strøm gjennom kretsen for å måle motstanden;)

Det resulterer med stor sannsynlighet i at Airbag'en detonerer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte et sett for å koble vekk passasjerairbagen i min A4, det var bare en motstand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte et sett for å koble vekk passasjerairbagen i min A4, det var bare en motstand.

Hvor kjøpte du? Har du muligheten til å måle motstanden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som vet hvor mange ohm motstanden er på eller har mulighet til å måle? jeg gidder ikke betale 500kr på ebay for disse da det kan hende jeg har de liggende allerede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøpte du? Har du muligheten til å måle motstanden?

Jeg kjøpte det på Møller. Kostet rundt 400 kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte det på Møller. Kostet rundt 400 kr.

Du gidder ikke å måle ut motstandene for meg tilfeldigvis? Hadde satt veldig stor pris på det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du gidder ikke å måle ut motstandene for meg tilfeldigvis? Hadde satt veldig stor pris på det :)

Har ikke muligheten til det da jeg har montert den i min brors A4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.