#1 Skrevet Mars 30, 2011 Hei! Har for en stund siden byttet setene i min golf 3. Jeg hadde tidligere sideairbags i fremsetene og det har jeg ikke nå mer. Dette fører til at airbaglampa lyser. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette? Ser det er nevnt flere steder på forumet at man kan montere motstander, men hvor mange ohm skal de være på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2011 Ingen her som vet noe om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2011 Jeg vil tro at du også kan programmere inn airbaghjerna, til at du ikke har airbager i setene. Jeg ble i alle fall fortalt dette når det var snakk om å bytte hjerne på min bil. At jeg måtte programmere om hjerna til de airbagene som faktisk var der Men vil tro at du skal kunne lure hjerna til å tro at airbagen "er der" med en motstand. Du kan ikke ohme de airbagen i gamlesetene for å finne motstanden da ? Erlend Erlend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2011 Viss du har kontakt for airbagen i det nye setet ditt så tipper jeg at det ligger motstand i stolene. gå inn å få slettet feilkoden på airbaggen så ser du om den forsvinner for godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2011 Du kan ikke ohme de airbagen i gamlesetene for å finne motstanden da ? For all del ikke tenkt på å gjøre dette! Et multimeter sender strøm gjennom kretsen for å måle motstanden;) Det resulterer med stor sannsynlighet i at Airbag'en detonerer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2011 Kjøpte et sett for å koble vekk passasjerairbagen i min A4, det var bare en motstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2011 Følger også med f.eks. Recaroseter til ettermontering. Se også ebay: http://cgi.ebay.de/Airbag-Deaktivierung-Stecker-VW-Golf-3-Golf3-Recaro-/390295067848?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5adf661cc8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 3, 2011 Kjøpte et sett for å koble vekk passasjerairbagen i min A4, det var bare en motstand. Hvor kjøpte du? Har du muligheten til å måle motstanden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2011 Noen her som vet hvor mange ohm motstanden er på eller har mulighet til å måle? jeg gidder ikke betale 500kr på ebay for disse da det kan hende jeg har de liggende allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 10, 2011 Hvor kjøpte du? Har du muligheten til å måle motstanden? Jeg kjøpte det på Møller. Kostet rundt 400 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 10, 2011 Jeg kjøpte det på Møller. Kostet rundt 400 kr. Du gidder ikke å måle ut motstandene for meg tilfeldigvis? Hadde satt veldig stor pris på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2011 Du gidder ikke å måle ut motstandene for meg tilfeldigvis? Hadde satt veldig stor pris på det Har ikke muligheten til det da jeg har montert den i min brors A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...