Forskjeldige fester for strammehjul til reg-reim på års modell. AEB

Anbefalte innlegg

Heisann.

For en liten stund siden hadde jeg et motorbytte i min 96mod a4.

Når jeg satte in den nye motoren byttet jeg over stramehulet til registerrima over fra den gamle til den nye motoren.

Etter jeg hadde skrud til hjulet sto det bom fast, men var mulig om vri om jeg løsnet på bolten som holdt den. jeg fant ut hjulet sto klint intil rsten av blokka, og det var derfor den sto fast. Etter mye tenking og målig fikk jeg mekka meg en skive på 3mm som erstatet denne kanten på den gamle motoren.

Men til mit spm. Er det altså forselige topper og strammehjul på de forselige årsmodelenne? jeg har en 96mod, og jeg har to topper som begge har denne kanten, men den nye motoren som skule være en 98 eller 99 mod og hadde da ikke denne kanten.

Utennavn-2.jpg

hvis dere ser på bildet, så ser dere gamle toppen. Der er det en kant på 3mm for å få strammehjulet ut.

Noen her inne som vet hvorfor det er slik, og eventuelt hva jeg må bestille for å få et strammehjul som er som det skal være?

Takker for alle hjelpenne svar MVH Lars H M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.