Trenger hjelm med dekkonline.com

Anbefalte innlegg

Er helt ny på denne siden så har et par spørsmål ang dekk kjøp.

 

Er det noen som har vært borti dekkonline.com? Hvordan di er og hvordan er dekkene som kommer ferifra med tanke på alderdom, rundhet etc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk et sett med 20" kumho og et sett med 19" Michelin opp nå akkurat.

 

Tok vel rett under 2 uker begge gangene. Ikke noe tull denne gangen :)

 

Glemte å sjekke Michelin dekkene, men Kumho dekkene var produsert uke 48 2010, så forholdvis ferske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt Kumho piggdekk, Goodyear sommerdekk og Federal sommerdekk derifra. Alle var produsert i.l.a siste månedene og virket veldig greie :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du holder deg unna vinterdekk skal det være ganske safe. Har bestilt to ganger derifra ingen problemer. :)

 

De har gode priser, men vær oppmerksom på at mange kjeder tar seg godt betalt får å få de på felg. Noe av fortjenesten min ble spist opp der, men allikevel en del billigere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man skal ha vinterdekk så er Interdekk tingen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte sommerdekk der i fjord, og det ar problemfritt,men sliter med at dekkene ikke er helt runde.... nå skal det sies at det ar billige dekk. og omlegging kosta jo nesten ingen ting ,hvis du kikker litt rundt på siden dems,så er det en link med sammarbeidspartnere som du finner et firma i nærheten av deg som har en fastpris på omlegging/avballansering av dekk kjøpt hos dekkonline.com. husker ikke prisen ,men tror det er 150-200 kr pr. dekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte noen Continetaldekk derfra i fjor. Husker ikke akkurat produksjonsuke, men husker jeg reagerte på at jeg syns det var litt vel lenge mellom produksjon og levering. Men tydeligvis flere som har motsatt erfaring her.

 

Kommer nok absolutt til å handle mer der uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte en ting, Kan jo bare sette på dekkonline.com klistremerker på en vanlig hjelm da? Hvis det er vanskelig å finne :D

HAha..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan lage en mal og spray lakke hjelmen med det på. Sitter bedre enn klistremerker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan lage en mal og spray lakke hjelmen med det på. Sitter bedre enn klistremerker :)

HAah :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAah :D

 

Så faktisk ikke den skrive feilen før nå haha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk et sett med 20" kumho og et sett med 19" Michelin opp nå akkurat.

 

Tok vel rett under 2 uker begge gangene. Ikke noe tull denne gangen :)

 

Glemte å sjekke Michelin dekkene, men Kumho dekkene var produsert uke 48 2010, så forholdvis ferske.

 

Har du hatt mye tull med di før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun 1 gang. De solgte meg dekk de ikke hadde, så det tok veldig lang tid. Men som plaster på såret fikk jeg 2 dekk gratis.

 

Men har handlet av dem 5 ganger og ellers har det gått veldig bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.