#1 Skrevet Mars 14, 2005 Konge artikkel, Thomas, men ærlig talt: Lambodører går da langt uttapå juletre når det gjelder harryfaktor?? Kan du stave R-I-C-E? Æsj.. Kjenner jeg deg rett blir vel det også kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2005 Konge artikkel, Thomas, men ærlig talt: Lambodører går da langt uttapå juletre når det gjelder harryfaktor?? Æsj.. Kjenner jeg deg rett blir vel det også kult! Takker......men Lambo syntes jeg er kult...men det blir sikkert aldri noe av............og juletre er HARRY.....Lambo er noe annet.......micro harry(?)...nei, er ikke harry for meg.... Men takk for tillliten...(at det blir kult på gult det også) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2005 Forresten UBESKRIVELIG STYGGT på den H2en......han må jo ha stige for å få tak i døra igjen.....he he... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...