Vurderes solgt 1996 Audi A6 2,5 Tdi quattro avant

Anbefalte innlegg

Driver og teller på knappene om jeg skal selge min 1996 Audi 2,5 Tdi avant quattro.

Har gått ca 314' km, siste reg.reim- / vannpumpebytte på 297' (tror jeg det var), sammen med siste service. Mobilitetsgaranti via Automester fram til juli i år.

 

Er nylig EU-godkjent (14.10) for to nye år.

Byttet i forbindelse med EU-kontroll:

* Komplett styrestag høyre side

* Endeledd venstre side.

* Komplette bærearmer begge sider foran

* Traversopphengsforinger

* Stabstaforinger

* 2 x bremeskalippere bak

* Bremseveske

* Olje

* Oljefilter

* Forstillingskontroll

 

Er omregistrert fra varebil til personbil april i år, har satt inn grå skinnseter i bilen nå ( ikke sport), med fungerende varme i framseter (og mulighet for den som vil å koble opp varme i bakseter, er ikke pr. idag).

 

Står på 15" alufelger med nesten nye piggdekk, er ikke senket ( heller hevet ser det ut til...) og går godt uten feil og ulyder. Sommerfelger er orginale S4 felger med sommerdekk nye av året.

 

Har orginal stereo med CD-skifter, el.speil og el.vinduer foran ( sveiv bak). Nye lister nederst på dørene.

DEFA motorvarmer, med opplegg for kupevarmer.

Er levert med forhøyet understell / forsterkede fjærer.

 

Noen småbulker i karosseri og begynnende rust i venstre framskjerm, ellers lite, noen flekker i lakken er det men i det store og hele i meget bra stand i karosseri.

 

Prisen setter jeg til 50' / bud. Går på FINN hvis jeg klarer å bestemme meg for om jeg skal selge eller ikke : klø :

 

Ta kontakt på PM, i tråden her eller på tlf. 92062777 hvis det er spørsmål rundt bilen.

 

Årsavgift er betalt på bilen.

 

Legger ved noen bilder av bilen fra tidligere..

Nye bilder kommer hvis / når jeg får tid til å vaske bilen...

Audi_25_tdi_front vs.jpg

Audi_25_tdi_vs.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en titt på denne sist helg , og den ser meget bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne opp igjen da jeg vurderer å selge denne igjen..

Nylig EU-godkjent, byttet nesten alt av deler i forstilling og 2 nye calippere bak.

Byttet olje og oljefilter, samt satt på et par nye lister nederst på dørene på venstre side.

 

Fikk nye sommerdekk som sitter på orginale S4 felger i år, og starter hver gang :-)

Er registrert som personbil nå, og sitter grått, ordinært skinninteriør i denne nå med fungerende varme i seter foran ;)

 

Har oppdatert 1. innlegg.

 

Kan gjerne et. bytte i nyere 4-hjulstrekk, Passat 3BG 4Motion (evt. 3B 4Motion 1,9 / 2,5 Tdi) helst, men andre kan også vurderes...

 

Noen flere bilder:

 

Enda flere bilder:

 

Audi_25Tdiq_C47.jpg

Audi_25Tdiq_C46.jpg

Audi_25Tdiq_C44.jpg

Audi_25Tdiq_C43.jpg

Audi_25Tdiq_C42.jpg

Audi_25Tdiq_C41.jpg

IMAG0077_resized.jpg

IMAG0078_resized.jpg

IMAG0079_resized.jpg

IMAG0080_resized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne vurderes fortsatt solgt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

140 HK AEL så vidt jeg husker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beholdes inntil videre i påvente av ny bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer nå å selge denne igjen. Har litt lyst på en bensinbil i tillegg til en litt nyere dieselbil, kanskje...

Har byttet termostat, og 2 stk. tempfølere på denne i det siste.

Har også polert opp bilen, og ser at det er en bruksbil i lakken, har noen skavanker her og der.

 

Pris 40-50' kr, har nå gått 327' + litt.

Var på langtur med bilen for et par uker siden, snittforbruk 0,6 l/m, og ikke noe problem med å henge med trafikken :-)

 

Audi_25_q_R5.jpg

 

Audi_25_q_R5_2.jpg

 

Audi_25_q_R5_3.jpg

 

Audi_25_q_R5_4.jpg

 

Audi_25_q_R5_5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har denne enda og vurderer fortsatt å selge denne.

Kan brukes i innbytte på bensinbil med 4-hjulstrekk, fortrinnsvis nyere enn '96...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beholder denne en stund til, legger den ut på FINN når den selges.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne tråden igjen...

Nå vurderes denne å selges igjen, da jeg ikke har tid til å vedlikeholde denne lengere.

 

Skal EU-godkjennes ila juni 2013, må muligens byttes forskjerm før det da denne har fått det med rust i hjulbuen.

 

Har satt inn nye dyser i bilen, PP 764 og gjort endel vedlikehold, men seg at tiden ikke strekker til for å holde denne "ship-shape" :)

 

Er i det siste byttet følgende:

 

* Multireim

* Demper til spenningsdemper for multireim

* Dieselfilter

* Oljefilter / Olje

* Håndbrekkwire begge sider

* Byttet innmat i ene hovedlykt som var dårlig / løsnet

 

Det som jeg tror må gjøres er å få byttet / lappet på venstre framskjerm da hjulbuen har godt med rust (og "skarpe kanter")

Må trolig på hjulstillingskontroll, da den vandrer endel med sommerdekk på (ikke med vinterdekk)

 

Må muligens justeres inn noe etter dysebytte, men jeg jobber med saken der...

 

Ellers er den i bruk hver dag, og er en god bruksbil :-)

 

Interesserte kan kontakte meg på PM eller i tråden, så får dere videre kontaktinfo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne igjen, vurderer å selge denne nå eller skaffe meg en delebil som har skjerm i riktig farge :-)

 

Er gjort mye med denne siste årene:

 

* Nye bremsekalippere bak i fjor

* Nye foringer og bærearmer i fronten i fjor

* Nye håndbrekkwire i år

* Ny reimspenningsdemper i år

* Nytt lager viskosevifte i fjor

* Byttet alle filtre for 500 km siden

* Regreim byttet 297' (gått 23x et eller annet nå)

* Ny vakumpumpe i år

* Nye dyser PP764 i år, går meget bra nå :)

+ sikkert mye mer som jeg ikke kommer på

 

Ikke strøken i lakk og karosseri, men mye bruksbil igjen her. Vurderer å selge denne for 30' nå og en uke fram i tid, etter dette blir det nok innkjøpt delebil...;)

Har også et sett med 17" Bolerofelger liggende som jeg tenker å pusse opp, disse kan sikker også følge med til en grei pris ved en handel.. (samt endel andre C4-deler jeg har liggende...)

 

Ta kontakt på PM eller i tråden ved interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen ferske bilder? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen ferske bilder? :)

 

Har ikke det "for hånden", men kan prøve å få tatt noen bilder over helga når jeg får vasket den....

Der veldig lik ut som på bildene (miniatyrbildene) over her, bare ikke like nypolert... Og på venstre framskjerm har jeg fått fram hva som var av rust i den (i hjulbuen).

-Espen B

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok :)

 

Skal Trondheim - Stjørdal t/r i ettermiddag. Kanskje kan jeg få til å svinge innom for å ta en titt, såfremt det passer deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok :)

 

Skal Trondheim - Stjørdal t/r i ettermiddag. Kanskje kan jeg få til å svinge innom for å ta en titt, såfremt det passer deg.

 

Du må bare svippe oppom, men jeg er desverre ikke der da, men bilen står der (AsIs, uvasket ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er for tiden på Østlandet med bilen, målt forbuk på langkjøring med nye dyser... 0,55 l/mil er helt greit forbruk gitt : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.