#1 Skrevet Mars 31, 2011 Hallo folkens! Har en 97 mod. vento som jeg tror ikke er helt frisk, problemet begynte når jeg skulle hjem fra jobb i dag, kjørte helt vanlig som alltid, så merka jeg det ble verre og verre, det som skjer er når jeg har den i f.eks 1,2,3,4,5 gir, og slepper opp gassen, kommer det et fryktelig napp, som er sinnsykt ubehagelig! noen som vet hva dette kan være? Regner nesten med at det er noe i forstillinga men... Håper på et godt svar fra noen erfarne! Mvh Sindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2011 Første jeg tenker er girkassa eller motorforinger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2011 Jeg har også tenkt girkasse, han er litt hard synes jeg, og det "kråser" litt på en måte når jeg setter den i 3 gir..!!? kan dette tyde på lite olje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2011 Ingen som har noen forslag til hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2011 Det er nok en liten gul nisse som ligger i fustasjopphengsforkoblingen å river og sliter . Vanlig problem på Vento ! Nei,fra spøk til revolver.... Fortell gjerne litt mer om bilen. Hva slags motor ,¨manuell/automat osv. Da kan det være du får noen fornuftige svar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...