#1 Skrevet Mars 31, 2011 (endret) har kjøpt meg en golf 2 hvor det står skinn intriør i som jeg ikke skal ha så skal derfor selge det. er til 2 dørs. bak setene er ganske bra. passasjer stolen er slitt og fører stor er veldig sliten et par små hull på det vanlige stedet. er fullt mulig å fikse det. 3000kr \ bud bilder kommer mvh fredrik paller Lagt til etter 18 minutter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2011 bump!!! 2000kr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2011 hadde det ikke vært så j***** langt ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2011 virker de ganske tigthe i ramme verket og kun revnet i sømmen i sitteputa og ingen hull for ellers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2011 var det 2000kr inkludert dørtrekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2011 de er litt slitt og trenger rens og skinn behandling. er vel et par sømmer som må fikses. mangler 1 håndtak som man ser på bildet trur man må gå over ritt skruer og div for å få den 100%. det er snakk om bare fram stoler og bak seter. dør sidene skal jeg ha selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2011 noen som vet om disse passer inn i urquattro foran?gir deg 2000 for forstolene hvis de kan reddes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2011 noen som vet om disse passer inn i urquattro foran?gir deg 2000 for forstolene hvis de kan reddes 2cm forskjell på ene beinet, ellers identisk. Så ja, det går godt an å få inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2011 går fint ann å reddes må bare fikses opp litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 27, 2011 tar de jeg da kan overføre penger til deg til mandag.gkan hente depå rudskogen treffet hvis mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 19, 2011 skal jeg ta de med på skogen i morgen så du får tittet på de eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 4, 2011 fremdeles til salgs... noen som vil ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 21, 2012 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 21, 2012 nei. mange som sier de skal ha det men har det enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 22, 2012 Er baksetet veldig stygt? Eller bare ser det sånn ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 22, 2012 bak setet ser værre ut enn det er. har liggi deler baki der som bare har gitt et avtrykk. man må uansett behandle og gi det litt pleie for at det skal bli bra. er jo 25 år gamle seter så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 22, 2012 Var "hakkene" jeg mente.. Regnet med det hadde liggi noe der. Pris på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 13, 2012 Var "hakkene" jeg mente.. Regnet med det hadde liggi noe der. Pris på det? 1500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 31, 2012 bump!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 31, 2012 Selger du bare farm stola Eller ? Å pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 1, 2012 1500 for fram og baksete !! Hvis du har mulighet (eller noen andre:tilber:) å få disse levert i Oslo tar jeg de. Har gratis frakt fra Oslo og hit. Tror Trondheim hadde også gått !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 1, 2012 vil helst selge komplett da de tar opp plass :)jeg jobber i oslo hver dag jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 1, 2012 Passer det I en golf 4 dørsa da ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 1, 2012 ja de passer men de er fra en bil med 3 dører så de har vipp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 1, 2012 Mye skal du ha for setene da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...