Anbefalte innlegg

må kjøpe 4 nye sommer dekk 255/35-18" nå ,men litt usikker på ka eg ska kjøpa og ka som er et bra dekk.Noen som kan annbefale noen dekk med bra kvaliet og lavt støynivå?

Lurte på og handle dekk fra ebay,noen som har erfaringer med det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du mener de er bra , så går eg sikkert for dei;) Var ikkje så galen pris heller,pluss at det var fraktfritt:).Har du personlige erfaringer med de eller?Kordan var det med støy og comfort med disse dekka,holder de noen sesonger med fornuftig kjøring, eller slites de fort ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bestilt dekk fra dekkonline flere ganger og har aldri vært noe tull derfra. bedre priser skal du vel leite lenge etter:-)

 

har ikke prøvd de dekka på rs4èn men hadde dem på rs2`n jeg hadde og dem lå veldig bra på tørt og vått føre. ang støy har jeg vært borti dekk som støyer mindre men er ikke mye støy i dem. jeg la ikke noe merke til det og det hadde jeg sikert ikke gjørt med rs4èn heller for har jo effektanlegg og det støyer mere:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjørte Kumho KU31 225/30/19 på min S4 B5,det støya de en del,men ellers bra dekk.skal du være litt aktiv med kjørestilen og evt banekjøring ville jeg gått for noe litt mer grippy...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjekk for federal dekk,gjerna ikkje beste dekkene .Men fikk en veldig god pris med montering hos dekk1( 5800 kr):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem hadde du fått for 4500på dekkonline men med omlegg i tillegg hadde du ikke spart mye. hadde federal på rs2`n jeg hadde en gang også men var ikke like fornøyd med dem. hadde kanskje gått for nankang ns2 isteden og dem får du for 3500 men litt sent nå:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.