#1 Skrevet Mars 31, 2011 Sender en link til en potent motor: http://utstyr.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1279382;Modified=1298492158 1,8 i. 8v. Eurorace 270° kam, KN filter, portet topp. 127 hk. Skiftet regelmessig olje 10/60 Valvoline Racing. Ingen lekasje. Gått lite siden oppbyggning. Kjapp og driftsikker motor. E-Mail: vwmotorsport@hotmail.no Pris 8000,- kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2011 motorkode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2011 fåreligger det noe bremse papirer på denne motoren eller noe annet tilsvarende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2011 Motor kode er DT tror jeg, vises litt dårlig på blokka. Ikke bremsepapirer men den vant gatebil serien så det stemmer vel. Den går godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2011 Motor kode er DT tror jeg, vises litt dårlig på blokka. Ikke bremsepapirer men den vant gatebil serien så det stemmer vel. Den går godt. Hvordan vite effekt uten bremsepapirer? stikke fingern i lufta og gjette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2011 Det lurer jeg også på. Kunne vært noe for Golfen min dette, men greit å vite hvordan de har kommet frem til akkurat 127hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2011 Pål Andre Fredriksen i klubben bygde for noen år siden en golf som gikk i gatebilserien som var bremset 127hk sort bil med blå cup speil og sjakkbrett på taket. vis denne motoren kommer fra den bilen så går den veldig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2011 Det stemmer Lasse. Den er rask å har kjørt noen gode tider, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2011 Bump. Motoren tas ut iløpet av påsken. Bilder kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2011 Da er motoren ut å klar for frakt. Den befinner seg i Kristiansund Ny pris er 6000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 7, 2012 Har du denne motoren enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...