#1 Skrevet Mars 14, 2005 http://hem.passagen.se/emilfrom/VR6TT-2.WMV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2005 He,he... Ganske kult med (flaming-kit). Holder på å bygge sammen oppsett på en audi 90 2.2T. Ganske enkel opplegg. Godt med flammer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2005 Sier bare ett ord: Herregud..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2005 Det er vel ikke et flaming-kit det der......er vel heller hiddensprut med tenningskutt. Turbomotor i den Corra der mener jeg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2005 hør lyden før den kommer rundt svingen på vei tilbake første gangen... Leeeeeeekkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2005 Jaja, hver sin lyst! Hadde blitt sprø om det smalt hver gang jeg skulle gire... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2005 F.Y.S.J.!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2005 Tøff Corra med feit lyd da hvertfall!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2005 Hver sin lyst ja... Kan ikke helt se poenget med "kinaputt-remse" i potta... Lyden i seg selv fra motor/eksos var fin, men kinaputt-effekten kunne jeg klart meg uten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 15, 2005 Den Corradoen er en svensk bygd VR6 12V Biturbo. Alt er orginalt, utenom senket kompresjon,hiddensprut og eksos. Kjørte på 0.6 i ladetrykk til daglig. Sett mye info om den på det svenske gti forumet. Virker ikke helt optimalt justert på dette klippet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...