#1 Skrevet April 1, 2011 Hei !Er nytt medlem i klubben,og trenger noen gode råd. Har en 98 A4 Q med defekt ABS pumpe/styreenhet.. Er Bosch med delenr 80E614 111A. ikke av den vanligste pumpa har jeg funnet ut,kikka hos endel huggere. Altfor dyr å kjøpe ny syns jeg. Men lurer på hvor viktig det er å få en med samme nr,kan evnt andre brukes? Har forstått at man må programere om et eller annet.... Finn Kornbråten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2011 Hvordan deffekt er den? vet det er en svakhet på disse hvor det ryker av en lederenne inni enheten. Dette fører til ingen ABS, pip ved oppstart, også er abs og varsellampa tent. Ved å ta en diagnose vil man ikke få kontakt med ABSen. Er dette tilfelle så kan boksen demonteres og loddes av folk som kan dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2011 Fått bekreftet at det ikke er kontakt mellom styreenhet og pumpe etter en diagnose. Har pip og blink i lampa. Er jo ikke vanskelig å få tak i ei brukt pumpe,men går vel ikke om hverandre alle disse nr. Har lest her inne at enheten kan sendes til USA eller England,men er det enklest da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2011 Det er firmaer i norge som har gjort slike jobber også. Vet at det er flere her inne som har fått det fikset. Vet også om et parr stk. her inne som tar på seg jobber med å få dette loddet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2011 Det høres jo veldig interesant ut. Bør kanskje bli rimeligere enn å få tak i en brukt,da prisene ligger på rundt 2000.- og oppover. Blir veldig fornøyd hvis du kan gi meg tlfnr/navn eller e-post adr. Tusen takk for positive svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2011 Hei Har vertfall sett at disse tar på seg jobben Rune Wilthil Asmir Grabovac Eller så er det mange som har god erfaring med Modulmaster Er sikkert mange små elektronokk repratører som også kan ta slike jobber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...