Valdres 30.april / Hadeland 1.mai

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som skal på Valdres evt. Hadeland fra lokallaget?!

 

Ca 4,5t kjøretur fra Bergen til Valdres og ca 2 timer(husker jeg rett) videre til Hadeland.

 

Skal iallefall på Valdres selvog godt sannsynlig på Hadeland dagen etter siden vi først er på tur..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med til VAldres og tenkte meg videre til Oslo senere på dagen, vet ikke om jeg rekker Hadeland, må kjøre madamen og minste gutten tilbake til Bergen 1mai. Når klokken startet treffet der da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt meg til Valdres iallefall, men reiser nok tilbake til Bergen etterpå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir valdres på meg iallefall og så ta det derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange kjører fra Bergen til Valdres?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange kjører fra Bergen til Valdres?

 

Jeg kjører fra Bergen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

So sant eg får bilen igjen frå lakk og da e fint vær e eg med .)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er med! men hiver meg på kollonna fra voss, nærmere bestemt texaco i skulestadmoen for de som vet hvor det er! noken som kan sende meg et tlf nr sånn at eg har kontakt med dei eg kjører med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har begynt å tenke på når de skal begynne å kjøre til Valdres?Skal vi ha en liten kolonne eller?

Ser for meg at vi bør komme oss avgårde rimelig tidlig mtp pause, kjøreforhold og gjerne en liten kattevask når vi kommer frem for de som ønsker det.Mitt forslag er avgang kl 06.30, da har vi litt god tid. Noen som har noen andre forslag/ønsker eller innvendinger er det bare å slenge det ut her. Håper så mange som mulig slenger seg på! Om noen har lyst å være

med, men ikke har bil klar eller vil kjøre er det bare å rope ut så er det sikkert noen som har en ledig plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes jo greit ut dette. Møtes på storcash 6.15 så tøffe avgårde i 6.30 tiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sjå ut som eg hive meg på I arna om alt går etter planen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på denne, håper vi blir endel fler fra Bergen/omegn i kolonnen!!!

 

kan vel ha et offisielt møte på trengereid ved kiosken der for de som har en omvei å kjøre til Storcash(bare en tanke)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på denne, håper vi blir endel fler fra Bergen/omegn i kolonnen!!!

 

kan vel ha et offisielt møte på trengereid ved kiosken der for de som har en omvei å kjøre til Storcash(bare en tanke)

 

Høyres fornuftig ut ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med fra Storcash, må plukke opp en kompis på Shell på Voss når vi kommer dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glir inni kolonno i Arna/trengereid

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne folk stoppa på texaco i skulestadmoen (voss) slik at eg kan henge meg på om sommerskoa mine er komt. om dei ikkje er komt. er det da noen her som kunne lånt meg noen 16 eller 17" felger / dekk ? trekker meg fra treff om eg må kjøre pigg bortover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må vel gå fint. Er det texacoen et stykke etter voss sentrum?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må vel gå fint. Er det texacoen et stykke etter voss sentrum?

 

Jepp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. felg har eg , men vi har vel helt forskjellig boltsirkel. Hvor bestilte du dekkene fra da, og hvor lenge siden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 veker siden. og mtp påsken så har vel posten vært treige. boltsirkel er forresten 4x100 et 38

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ordner seg sikkert de dukker vel opp lla. uken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med meg en annen Audifyr også jeg, må bare få ordnet silen på oljepumpen på A4n hans så hiver han seg med også. Begynner jo bli en fin liten kolonne da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper eg får komt meg med. sliter jævlig med at motoren hakker og hopper. har skifta ut ein haug med ting no uten positive resultat, bremsene forran har og begynt å lage stygge lyder og sommerfelger har enda ikkje komt. ser ut til at han mannen oppi himmelen hater meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm. ikke bra. Men du kan jo sitte på med noen til treffet, jeg har plass i bilen på vei bort men skal videre til Oslo. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.