Får ikke fjærbeinet helt ned i hjullagerhuset - Jetta 2007

Anbefalte innlegg

Sliter litt her. Holder på å montere senkesett og får ikke demperne helt ned i hjullagerhuset.

IMG_0070.jpg

IMG_0073.jpg

Har satt inn en splitter og prøvd å jekke opp, sette bilen ned med hjul på. Begynner å bli litt stressa nå : mad :

Noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd å slå en meisel inn i sprekka der ved bolten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har brukt en 10 mm umbrako pipe som jeg har slipt for å få inn også har jeg vrid den rundt. Kanskje jeg må åpne enda mer? Er det noen fare med å åpne for mye?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå føler jeg meg veldig kreativ her : smil :

IMG_0075.jpg

Får håpe det funker på andre siden også :) Sleit med de siste 4 mm på begge sidene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør deg en liten tur ;) Slet veldig med den ene siden på min også, men etter en liten dump så var den på plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bare slippe bilen ned på bakken? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og du er sikker på at du har rett fjørbein? (50 vs 55)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett sprederen helt nederst i sprekken. Da får du spredd mer enn om du sprer helt ute ved hullene.

Går ut i fra at du har sjekket at det ikke er noen styrepinner som butter i hjullagerhuset på fjærbeinet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og du er sikker på at du har rett fjørbein? (50 vs 55)

Ja det er jeg helt sikker på! Stod her å banna forrige helg med feil senkesett: rolleyes Har 50 mm ja

Takk for alle andre forslag!

Men stroppinga gjorde susen. Følte jeg hadde prøvd det meste før det, men det må ha stått i spenn.

Har løfta bak nå:) Spørs om det blir kjøretur i kveld.

IMG_0078.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.