Prickbort i område rundt knarvik?

Anbefalte innlegg

Noen som veit? :) Er snart på tide på ta en liten rubbings og få tebake rød fargen, men sku fått tak i prickbort først! Så, noen som veit om noen plasser rundt knarvik og lindås, der dem har prickbort? :)

 

Takker for svar! (og sorry for skrivefeil, sliter endel me rett skriving seru..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje bil bilxtra har dette?

Om ikke kan du jo bestille på blankbil.no:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom på bilxtra og såg rundt på vaskehyllen deres :P fant ikkje, men spurde heller ikkje etter da, vakje det som sto øverst på prioterings lista, hehe :) Men takk for tipse! visst noen andre vet om andre plasser, så si ifra!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil har dette, iallefall alle jeg har vært innom siste tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen i Fyllingsdalen har det... (litt langt kanskje?) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil på Tjeldstø har hvertfall :) Litt langt kanskje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, er en times kjøretur til fyllingsdalen, og ekje så lett uten lappen veit du ;p ( 2mnd til eg blir 18!) Har sett på statoilen her i nærheten, der hadde dem ikkje :( Men tar en telefon til bilxtra på mandag, og hører om dem har! :) Takker for svar folkens! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bestillest på blankbil.no også, billigere og større kvanta.

 

Forresten, kjenner du Kent Andre Veland ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta og bestile om dem ikkje har på bilxtra (: Men nei, trokje eg kjenner han du. Men takk for svar! :D Må si det er mye bedre hjelp og få her en på bilforumet, mye mer aktivitet å!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info så har dem ikkje prickbort på bilxtra i åsane;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info så har dem ikkje prickbort på bilxtra i åsane;)

 

Prøvde du Mekonomen? Så tilfeldigvis at det hadde kommet vis a vis når jeg var på Elkjøp istad.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder ikkje mekonomen til i fyllingsdalen? Var ikkje innom der nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder ikkje mekonomen til i fyllingsdalen? Var ikkje innom der nei.

 

Var det jeg trodde også, men de har tydeligvis fått en butikk ved siden av elprice (har ikke de fleste av disse gått konk?, mulig de har tatt over) Tror den er ganske ny, har ikke sett den før, og den var ikke der for 14dager siden. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike! Takk for tipse, skal se der nestegang eg er i åsane! :D og ja, stemmer det at elprice butikkene er nedlagt, den i knarvik er også nedlagt så ;p hehe!:) men takk for tipse!! :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det at mekonomen har åpnet ny butikk i åsane. den i fyllingsdalen ligge der enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det at mekonomen har åpnet ny butikk i åsane. den i fyllingsdalen ligge der enda.

 

Jepsi pepsi, fikk reklame i posten på onsdag, også opprettet to butikker når du går inn på nettadressen deres. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEN har den nye butikken i Åsane Prickbort? Eller som Mekonomen kaller det - Flekkfjerner? :)

Edit: Da kan jeg informere at Åsane og Fyllingsdalen er tom for Prickbort.. De får inn mere neste uke.

Godt jeg har ca 2 liter igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEN har den nye butikken i Åsane Prickbort? Eller som Mekonomen kaller det - Flekkfjerner? :)

Edit: Da kan jeg informere at Åsane og Fyllingsdalen er tom for Prickbort.. De får inn mere neste uke.

Godt jeg har ca 2 liter igjen :)

 

Men dem har inne der ja? :D Konge^^ Nå vet eg vor eg skal neste gang eg er i åsane! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har Prickbort i Fyllingen. Kjøpte en flaske der i dag.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.