Hvilke Coilovers til Audi 100 2.8 quattro(c4)?

Anbefalte innlegg

Trenger da Litt hjelp og tips!

Står orginale fjærer og dempere på bilen nå.

Jeg må nå få min audi nærmere asfalten, ser jo ut som den går på stylter! :o

Noen Erfaringer her ute om hva som burde velges av Senkesett/coilovers?

Må jo iallefall ha noe som kan senkes minst 60? Disse bilene er jo ganske høye orginalt.

Alle tips er velkommne :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et justerbart senkesett på min 2.8, Den er jo skamsenket, men visst man hever den litt så blir den ganske bra, er et ganske stivt sett som står på den. Men fy hvor godt den sitter i svingene! :)

Bilstein dempere og weitec fjærer... Vet ikke så mye om settet enda :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som sier at Bilstein dempere og H&R fjærer er helt himmelsk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var Bilstein Sprint dempere jeg har og lesjøfors fjærer som er litt kappet :P

Sitter som limt til veien :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilstein + H&R er ein garantert vinner. Har det på S4 min og den henger godt på:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott! Tenker vi må få invistert i de rette delene, så blir nok audi`n snasen etterhvert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilstein og H&R. hvor får mann best pris på slikt da? skulle gjerne ha fått gjort noe men audi 100 allroaden min også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auto-trio har vel gode priser på bilstein. H&R så har Koolart uslåelig pris, har tilbudstråd liggende her på forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et justerbart senkesett på min 2.8, Den er jo skamsenket, men visst man hever den litt så blir den ganske bra, er et ganske stivt sett som står på den. Men fy hvor godt den sitter i svingene! :)

Bilstein dempere og weitec fjærer... Vet ikke så mye om settet enda :P

Hvis du har bilstein dempere og weitec fjører har du hvertfall ikke justerbart...

Coilovers/justerbart senkesett er med muttere og gjenger så man kan justere høyden..

Skal man ha det må man sende inn egne fjørbein i pant, fordi de må bygges om... Parts&Retards ordner dette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har bilstein dempere og weitec fjører har du hvertfall ikke justerbart...

Coilovers/justerbart senkesett er med muttere og gjenger så man kan justere høyden..

Skal man ha det må man sende inn egne fjørbein i pant, fordi de må bygges om... Parts&Retards ordner dette...

Jeg viste ikke mye om senkesettet før jeg plapret ut om det :P

Bilstein dempere og nedskjærte lesjøfors fjærer. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.