#1 Skrevet Mars 14, 2005 Endelig har eg fått på H&R sett på rotta mi. Kommer flere bilder m 215/40x17 hjul. Det skal bli konge. Men akkurat ser det lenge ut til våren kommer. HATER SNØØØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2005 Så ikke akkurat hvordan det ble da med de bildene der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2005 Nei vet. Men kommer mer når snøen er dratt! Skal ta en del bilder og ha i profilen. Kvalitetsbilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2005 Noen til her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2005 Ser bra ut dette Stein, mangler bare felgene nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2005 Etter påske min venn. Etter påske... God påske forresten. Drar te Utne i morra tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2005 Noen nye bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2005 Ett til her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 30, 2005 Så veldig bra ut dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2005 Bildene gir litt feil intrykk, var jeg som knipset, men satan for en bil det ble med de hjula!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 31, 2005 Utrolig stilig! gleder meg til å se den i live. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 31, 2005 Så kjempebra ut! Jeg hadde en '87 Passat GT Syncro, men å få den til å se såpass bra ut ble rett og slett for mye jobb selv om jeg hadde et håp en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 31, 2005 Utrolig stilig! gleder meg til å se den i live. Neste møte min venn. Neste møte... Takk for hyggeliiiii omtale. Jo blei bra sjøl synes eg og. Men tok bare noen bilder i går for å vise litt. Skal ta nye bilder. På grønt underlag. Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 31, 2005 Fin bil! Må si jeg har litt sansen for de bilene der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 31, 2005 Så kjempebra ut! Jeg hadde en '87 Passat GT Syncro, men å få den til å se såpass bra ut ble rett og slett for mye jobb selv om jeg hadde et håp en gang.. Jo den ser bra ut, men ser du nærmere på den finnes det ikkje mye fin lakk igjen. Hehe... Men bra bil ja. Takk! Blir nok ny lakk snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...