#1 Skrevet April 3, 2011 (endret) Har en 100 Avant fra 1990 med NF motor som har gått fint hele tiden. Har vel stelt greit med den. Skifta filtre og olje med passe mellomrom. Parkerte hjemme på fredag etter jobb helt uten merkverdigeter. Da jeg skulle kjøre i butikken i går nektet den å starte. Bensinpumpa starter og durer når jeg skrur på tenninga. Jeg forsøkte å løsne på slangen ut av filteret og da sprutet det bensin ut. Det er også gnist på pluggene. Har byttet plugger og rotor likevel. Men likevel er det ikke antydning til at bilen starter. Det virker nesten som om det ikke kommer bensin helt fram. Er det noen som kan hjelpe en stakkars gammel Audi og dens eier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2011 Fikk telefon fra hjelpsomt medlem på forumet med tips om 2-polet kontakt på temp-føleren ved kjølevannkoblingen over termostaten. Fjernet denne og bilen startet en gang. Koblet den på igjen og bilen later som ingen ting og går som den skal: haha : Tusen takk til hjelpsomt medlem:tilber: Husker dessverre ikke navn, men om du leser dette: TUSEN TAKK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2011 Har du fått startet bilen på kald motor med denne kontakten påkoblet igjen? Holder en liten knapp på en stor falskluft-lekkasje eller defekt kaldstartdyse. Når du trekker av denne kontakten til tempgiveren (giver til kaldstartdyse) så går motoren ut ifra at det er -30 C, og gir en større mengde bensin inn via nevnte kaldstartdyse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2011 Hei Etter at jeg koblet av kontakten og startet bilen har jeg plugget i kontakten igjen. Etter dette har den gått som normalt igjen. Vet ikke om det er fordi bilen har stått ei uke eller om det er fordi jeg plugget av kontakten før jeg startet.(var på ferie) Men nå går bilen helt som den skal enten den er kald eller varm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...