#1 Skrevet April 4, 2011 som tittelen sier så er jeg plaget med litt høyt forbruk. det er en 94modell avant 2,8q. den ligger på rundt 1,6 på bykjøring konstant. dette i vinter da. syntes kanskje dette er litt høyt. hva kan føre til høyt forbruk bortsett fra vakumlekasjer? bilen bakker fint å drar ok. men virker som bilen drar litt dårligere når mototren blir orntlig varm. håper noen har svar på mine spørsmål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2011 Er ikke så langt unna normalen for den motoren der det, iallefall ikke på bykjøring. Manuell, eller automat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2011 det er manuell er litt usikker hva som er normalt på denne motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2011 Min brukte 0,93 hvis jeg kjøtre veeldig pent på blandet kjøring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2011 min ligger på rundt 1,1-1,2 på bykjøring nå. Jeg ville ha sjekket katalysatorene om de er tette. Når skiftet du plugger, luftfilter osv sist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2011 Luftfilter er relativt nytt. Må kanskje bytte plugger ja. Hvilke plugger bør jeg kjøpe? Tror ikke katalysatorne er tette, men må kanskje skjekke det å. Er det noe lett måte å skjekke på. Hva kan det være som gjør at den drager dårligere når den blir varm? Syntes også vanntemperaturen er for høy. Går til ca100grader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...