#1 Skrevet April 4, 2011 Som topic, er kassene like eller er det noen forskjeller ute å går? Trenger kasse til en 91/90 modell. Er kassa fra en 86 mod lik f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2011 Kassa er lik fysisk utvendig i hvert fall, sånn at den passer. Utveksling kan være forskjellig. Flensene kan også ha forskjellige størrelser, men så lenge du tar fra en annen 16V er det vel 100 mm flenser uansett. Disse kan også flyttes over. Her kan du se en oversikt over girkassene som finnes til Golf 2, når de ble brukt og utveksling: http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_128_VW-Golf-Getriebe.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2011 Aha Den jeg har sett på nå står det 2y på, den var i fra 86 til 91 står det, så da vil den passe da vil jeg tro? Ninja edit: Alt det andre av tall sier meg ingen ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...