kjøp av reg reim til passat.

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny reg reim til passaten,hvor finner man det til overkommelig pris? er 01 mod 1.9 pd avf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk jeg har ett sett fra Gates som passer bilen din..

Send meg gjerne reg nr på PM om du er interessert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Ecconor er blant de rimeligste i landet på nye kvalitetsdeler: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190073&highlight=ecconor

Ellers er det jo alltid mulig å handle på nett fra utlandet. I såfall må du være sikker på hvilke fabrikat de leverer ellers risikerer du å få dårlig kvalitet. Vær også forberedt på ekstra arbeid, venting og i værste fall at prisen blir dyrere enn i Norge dersom du får feil deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok skal sjekke litt.når jeg alt er inne på topp,har sett innpå her at folk anbefaler å sende inn toppen til lekasjetest/planing.så lurer jeg litt på om det kanskje er like greit å få tak i en overhalt.er jo passert 200000.noen som vet om firma med gode priser på sånt,å evt tar inbytte? er vel greit å gjør det på den måten hvis ikke prisen er helt avskrekkende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett innpå her at folk anbefaler å sende inn toppen til lekasjetest/planing

Du har vel hatt registerhavari siden du skal ha av toppen? Da måler du slitasjen på ventilstyringen for å vurdere om de skal byttes og om seter skal freses. Skal det gjøres så får du motorverkstedet til å plane også.

Hvis styringene ikke er slitte nok til at du vil bytte så kan du rengjøre pakningsflaten nøye og måle den med rettholt og bladsøker. Dersom den er innenfor spesifikasjonene og ikke har noen stygge korrosjonsskader eller riper så holder det å slipe ventilene selv og droppe planingen, dog er det aldri galt å plane når toppen først er av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke hatt noe større havari,men den bruker noe vann samt at det er kommet noe smått med olje som har lagt seg i ekspansjonstanken.er ikke det store men et suart belte rundt kansten.har og neo luft i systemet som jeg sliter med å bli kvitt.så tolker det som at pakninga er på tur/har røkke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I såfall ville jeg gjort/byttet:

- målt slitasje på styringene, antar imidlertid at de ikke er halvslitte ennå slik at det ikke er påkrevet å skifte

- slipt ventiler

- planet toppen

- alt av pakninger og simringer nye

- løftere nye

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pris på noe av det der. trykkteste topp,plane,bytte styringer,slipe ventiler/seter,ny toppakning,pakningssett,nye bolter.8116 kr.surt,men er nok billigere en ny topp iallefall.trengs det noe spesialverktøy av ymse slag for å bytte topp på en slik bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.