#1 Skrevet Mars 14, 2005 Skulle bare si at jeg er et ferskt medlem i klubben. Jeg er kanskje ikke så sinnsykt aktiv, men liker å lese på forumet. Snapper opp masse nyttig her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2005 Velkommen skal du være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2005 Hei. Velkommen skal du være, godt å se at det blir flere medlemmer i Finnmark også. Var akkurat en tur i Kirkenes i dag, men i en Opel Omega. Fy og fy for en kjelke å kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2005 Skulle bare si at jeg er et ferskt medlem i klubben. Jeg er kanskje ikke så sinnsykt aktiv, men liker å lese på forumet. Snapper opp masse nyttig her! Hei Torgeir Hjertelig velkommen skal du være. Når det gjelder aktiviteten rundt om i fylket er den påtur opp, så det er bare å sette i gang å verve folk, jo flere jo bedre. Ha en god dag videre! Mvh Ken Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...