#1 Skrevet Mars 14, 2005 Her er regreima som jeg skifta på bilen til kompisen min nå i helga, jaggu godt det ikke har godt galt, ps til alle dere med bil med regreim husk og skjekke denne sånn inne i mellom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2005 Åååååiii.............tror ikke den reima der hadde tålt mange milene til for å si det slik!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2005 Skifet på en audi 80. Der var den så slakk at en kunne pittle bort "humpene" lett .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2005 reima her var også så slakk at den kunne nesten flyttes 5 cm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2005 Huff, enkelte lever farlig....ryker`n kan det fort bli dyrt.... Holder på å bytte på en 944 Turbo nå som har gått 40000 over anbefalt intervall på reima.....masse småsprikker og så slakk at jeg kunne enkelt kunne ta en av uten å slakke av noe mere.....heldigvis ikke min!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2005 Har en Golf IV GTi 98 mod som har gått 66700 km, de anbefaler at jeg bytter reg.rem nå, men har ikke så mye cash at det gjør noe... Er det ok å kjøre med bilen? Er det enkelt å sjekke remmen? Har jo kjørt bilen litt heftig innemellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2005 Byttet nettopp på min A3 og på 1.6 motor så anbefales det å bytte etter 120k km eller 5år! Sikkert ikke dumt å bytte din selv om den ikke har gått så langt ennå, alderen kan ta knekken på den også... -anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2005 Har en Golf IV GTi 98 mod som har gått 66700 km, de anbefaler at jeg bytter reg.rem nå, men har ikke så mye cash at det gjør noe... Er det ok å kjøre med bilen? Er det enkelt å sjekke remmen? Har jo kjørt bilen litt heftig innemellom. hvis de anbefaler dette så er de tvell for en grunn tenker jeg, bytt nå så går det ikke deg ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2005 hm,fikk en påminnelse da jeg leste den tråden at jeg må bytte på min,fikk bestilt reg.reim sett og vannpumpe i dag sammen med litt anna deler:) er IKKE gøy med registerras,hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...