Anbefalte innlegg

En idé om å teste litt flere pizzarestauranter og samtidig flytte oss litt rundt i vestfold har resultert i at vi prøver å bytte ut vår base på Peppes i Tønsberg innimellom.

Vi kaller det Tour de Pizza, og gir opptil fire ringer for mat, service og atmosfære. (Dere med øve-Audi kan bytte det ut med hjul eller noe annet dere også har på bilene deres.. ;))

 

Peppes Pizza Beitostølen

For en måned siden dro AB og undertegnede på fjelltur, og vi havnet på Peppes pizza på Beitostølen. Vi ble plassert i 'barneavdelingen' (to barnefamilier ved nabobordene) da det ikke var mange bord for to å velge mellom. Servicen var bra til maten stod på bordet, men deretter var det slutt.

Mat: OOOO (Ekte Peppes pizza, skuffer sjelden oss i hvertfall!)

Atmosfære: OO Peppes-restauranter er oftest 'gammeldagse', med fint tømmer-interiør. Beitostølen intet unntak! Mye barnebråk trekker ned..

Service: OO

 

Totalt 8/12. Ingen stor opplevelse, men solid 'Peppes-kvalitet' så det var på en måte forventet.

----------------

 

Denne gangen skal vi teste ut Casablanca Pizza i Holmestrand.

Vi samles som vanlig 18.30, og håper så mange som mulig kan komme!

Sted: Casablanca er et rødt lite hus som ligger i Langgaten 46, noen hundre meter syd for 'sentrum'. Det er plassert vis á vis et stort grått 5-etasjers bygg med røde persienner, og vegg i vegg med Backe bar. Det ser ut som det er greit å parkere 'rett utenfor døren'.

 

Vel møtt!

 

Gi gjerne et ord i tråden dersom du/dere kommer, så vi kan forberede innehaveren!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! I 'rado med mindre girkassa mi går til helvete før den tid. Skal faen ikke værra lett.

 

Update: Kommer i BMW. Corradoen skal få ny girkasse til helga.. T_T

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, nå på torsdag?

Den menyen på Casablanca er forresten lang som et ondt år, så her kan mange munner fylles ;)

(om det er lov og si: klø :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer selv om jeg skal på jobb kl 23.00 : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i Lillestrøm store deler av dagen, men satser på at jeg rekker hjem til dette! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier, men er det ingen fler enn Heine og Co fra Holmestrand som kommer?

Hjelper det ikke med kort vei? : klø :

 

Komma få pizza!!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at dagens treff er på Casablanca Pizza i Holmestrand, IKKE Peppes i Tønsberg! :)

I følge kjennere har Casablanca knallgod pizza, så det blir spennende å se om de lever opp til ryktet!

 

Vi stiller med nyvasket cab, håper å se mange andre flotte klubbiler der også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statser på at jeg finner tid til dette : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi stiller med nyvasket cab, håper å se mange andre flotte klubbiler der også!

 

Jeg kommer i BMW'n, den har vel vært på minst like mange treff som Corradoen. Teller det!? : klø :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! :D

Stiller i en litt skitten Audi 200, men fortsatt en fin bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt referat fra Tour de Pizza i Holmestrand:

 

Når vi kom rett over halv syv, var Heine&Jeanett i nybehandlet Rocco, Kristian i bimmer og Cato i sin (alltid strøkne) A8 på plass. Litt senere kom også Chris W, Nicolas, Kris&Kris, og Bjørn, og når noen til slutt reiste igjen, dukket jaggu Jon Olav også opp! Ikke rart han kom såpass sent, han kjørte faktisk Corvette som ikke var av den spreke amerikanske typen, men en tohjulsvariant med lang fortid..

 

Vi kom relativt uanmeldt, men fikk allikevel langbord med plass til 18(?) personer, og alt fra vi kom skjønte vi at servicen ville bli upåklagelig, for maken til høflig og serviceinnstilt betjening er det lenge siden jeg har sett!

De fleste fikk bestilt ganske kjapt, og både mat og drikke kom på bordet og falt tydeligvis i smak.

Pizzaen var stor og hadde bra med fyll, og minte ikke så lite om den vi får på Pizzanini igrunn. Stooort pluss for EKTE Coca cola!! :D

Bra lokaler og tydeligvis populært sted, det var i hvertfall temmelig fullt på en helt 'vanlig' torsdag.

Absolutt et sted vi kan besøke igjen!

 

Mat: OOOO Absolutt bra pizza, de hadde i tillegg en lang meny med 'vanlige' retter, og hvordan var den italienske pizzaen Kris&Kris? Sauser var inludert, og damen dekket til og med bordet med tallerkener og bestikk!

Atmosfære: OOO Ikke mye å trekke for, men en 'Ikea-julepyntlampe' kunne vel vært byttet ut med noe mer tidsriktig? Tente telys er heller ikke feil i følge AB.. :P

Service: OOOO Den siste ringen henger litt pga. litt sen levering av etterbestillinger, men får stå pga kveldens særdeles hyggelige og søte servitør!

 

Totalt: 11/12. Blir vanskelig å slå?

 

Bildene ble dessverre så elendige, at det får bli uten denne gangen.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et annet pluss var bra parkeringsmuligheter, men det er nå meg da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tour de Pizza '11 - Casablanca Pizza Holmestrand

 

Mat: OOOO Stor meny med mye å velge i. Her var det noe for både store (Hagen2) og små (Heine), kresne (Bleken) og alt-etende (Blom aka "kværna"). Den italienske pizzaen gikk rett hjem her i gården, jeg dristet meg tilogmed utpå sjømat varianten, med stort hell! Full pott!

 

Atmosfære: OO Litt slitent lokale, kunne gjort seg med et nytt strøk maling og, som AB påpeker, en liten endring på lysfronten. Levende lys er alltid en slager. Ellers var det god stemning, men det skal mye til å ødelegge for den gjengen som var samlet. Når ikke opp til 3'ern her.

 

Service: OOOO Hyggelig betjening som sto på for at vi skulle ha det trivelig, flink til å følge opp bordet. Vi bestilte også litt etter de andre, men fikk maten samtidig. Tror nok det spiller på tilfeldigheter at den siste pizzaen blei litt forsinka.

 

Casablanca Pizza starter sterkt, blir spennende å se om neste stopp klarer å følge opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.