#1 Skrevet April 4, 2011 Har en A4 B5 pre-facelift som skal få seg S4 facelift interiør. Det innebærer også nytt taktrekk og nye interiørlys. Noen som har skifta fra pre-face til facelift taktrekk/taklys før, som kan gi meg noen hint på hvordan koble om? Skal også bygge om vinduene bak fra sveiv til elektrisk. Har vindusheiser, og får snart ledningsnett. Regner med dette ikker er plug-and-play selv om jeg har el-vindu framme fra før av? Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg med dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2011 Veit ikkje om de e likt på B5 og B6, men ifølge møller må det byttes styreenhet for el-vindua når det skal ettermonteres bak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2011 Veit ikkje om de e likt på B5 og B6, men ifølge møller må det byttes styreenhet for el-vindua når det skal ettermonteres bak! Æsj, det hørtes ikke bra ut.. For ta en tlf til møller i morgen ang det..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...