Er det like god plass i buen på 3b som 3BG?

Anbefalte innlegg

Sitter å leiter meg i hjel etter felger for sommeren, men de jeg vil ha finner jeg 0 av for tiden..

 

Men sitter å vurderer noen billige hjul.. De er 9.5x19 Et35 hele veien.. Må vel ha 225/35 i tilfelle..

 

Men er det plass forran på 3B til den dimensjonen? Vet flere har kjørt det på 3BG, men finner lite om hva som er plass til på 3B..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det skal vere det samme på 3b å 3bg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å leiter meg i hjel etter felger for sommeren, men de jeg vil ha finner jeg 0 av for tiden..

 

Men sitter å vurderer noen billige hjul.. De er 9.5x19 Et35 hele veien.. Må vel ha 225/35 i tilfelle..

 

Men er det plass forran på 3B til den dimensjonen? Vet flere har kjørt det på 3BG, men finner lite om hva som er plass til på 3B..

 

Har hatt begge biler i sedan-utgave og mener det er samme hjulbuer ja. 9,5x19 ET35 krever nok litt valsing foran selv med smale dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, men det er jo bra :) Hadde egentlig håpet å slippe å valse..

 

Men f.eks 9x19 Et33-40 vil jeg kanskje unngå og måtte valse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, men det er jo bra :) Hadde egentlig håpet å slippe å valse..

 

Men f.eks 9x19 Et33-40 vil jeg kanskje unngå og måtte valse?

 

Veldig stor forskjell på ET33 og 40 når man pusher grensene da, men ja 9x19 ET40 vil nok gå helt fint, mens ET33 er litt mer problematisk. Kommer an på senk og hvor bilen brukes også selvsagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senken blir nok på den nedre skalaen av det som er mulig på 3B fwd(bak som er problemet mtp høyden)

 

Men nå ser det ut som det kanskje ordner seg med noen hjul.. De er litt slitne, men får heller lakke dem neste vinter hvis det blir dem da..

 

Ikke sett de på en 3B i Norge i hvertfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.